Formentlig et simpelt spørgsmål: Hvordan skruer jeg helt op for lyden på tv-boksen? Det fik jeg ikke gjort i forbindelse med en ændring af fjernbetjeningen
Bedste svar af Radiomanden
Se originalFormentlig et simpelt spørgsmål: Hvordan skruer jeg helt op for lyden på tv-boksen? Det fik jeg ikke gjort i forbindelse med en ændring af fjernbetjeningen
Bedste svar af Radiomanden
Se originalHej
Jeg skal lige være sikker her - hvilken tv-boks er der tale om her? Og er det tv’ets fjernbetjening du bruger til at betjene boksen?
Hej Louise
TV-boksen er Humax YS 4000, og jeg bruger alene fjernbetjeningen til boksen.
Nulstil Remoten, skru helt op for lydstyrke, indstil den igen til at skrue op/ned for TV lyd.
Hej
Så skal du, som Radiomanden skriver, nulstille fjernbetjeningen. Du nulstille på følgende måde:
-- Tryk og hold tekst-tv-knappen nede til tv-boksen i tre sekunder.
-- Indtast koden 1 0 0 0, så blinker den røde LED-pære to gange og fjernbetjeningen er nulstillet.
Når fjernbetjeningen er nulstillet, skal du sætte den op igen - men her skal lyden på boksen så være skruet helt op. Det fremgår af guiden, som du kan se her: Sådan bruger du den samme Humax fjernbetjening til tv og tv-boks
Ok, tak til begge. Jeg havde lidt bøvl med at nulstille af en eller anden grund. Derfor håbede jeg, at der var en anden metode. Jeg forsøger igen. Dejligt, at I ville kommentere👍
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.