Svar

Lyd på chromecast


Badge

Hvordan skruer man op og ned for lyden når man caster YouSee PLAY via chromecast fra telefonen? Hvis lyden er muted senest man så TV via en anden streaming tjeneste, så kan man kun få lyd på YouSee igen, ved at caste fra en anden streaming tjeneste på ny, skrue op der og så starte YouSee op igen. 
 

Det må næsten være mig der overser noget, for børnefejl på det niveau tænker jeg ikke kan ske.

 

Anyone?

icon

Bedste svar af Louise 17 May 2023, 11:17

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Jeg forstår ikke hele spørgsmålet, men du skruer op for lyden på TVet eller evt. soundbar og sørger for telefon ikke er på Mute.

Omdømme 7
Badge +9

Nu forstår jeg bedre, men ikke hvad er problemet? Kan man ikke bare skrue op for lyden på TVet?

Når jeg vil caste starter det min media boks med indbygget cast op, som tænder for TVet, men jeg må tænde min soundbar for at høre noget, tvet plejede at starte den op men har ikke virket på det sidste.

Badge

Jo helt sikkert, men problematikken er at nogle gange (hvis fjernbetjeningen ikke er i nærheden eksempelvis 😉) så skruer vi ned gennem telefonen eller muter når der eksempelvis er reklamer.

 

Efterfølgende når man så bruger YouSee, så kan man ikke bare skrue op på fjernbetjeningen, men skal bruge appen, og der kan jeg ikke finde muligheden for at skrue op og ned, som alle andre apps har. Og så er man tvunget ind i en anden app og caste den, for at ændre lyden og så retur til YouSee ☺️

Omdømme 7
Badge +9

Men med Yousee appen kan du ikke ændre lyden, så telefonen/appen må ikke være på Mute før YS appen startes….

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kunnerup 

Det er desværre ikke noget der lige er en løsning - det er blot sådan appen er lavet, altså muligheden ikke er i selve appen. Der er pt. ikke planer om at det bliver ændret, så det bedste vil være at sørge for at den ikke er mutet. 

Badge

Ærgerligt, at så basic en funktion som at kunne styre lyden på en udsendelse ikke virker, men det er jo ikke din skyld.

 

Tak for svar 😊

Besvar