Spørgsmål

Login til Yousee App på Samsung TV ikke muligt


Har et Samsung The Frame TV og har uden problemer brugt YouSee App. Efter en reboot af wifi får jeg nu en login boks med reklamebilledet Lynhurtigt Bredbånd. I login billedet taster Keg min brugerid, men kan på ingen måde få flyttet cursoren ned i adgangskodefeltet. På det virtuelle tastatur er pil ned ikke tilgængelig og ingen af tasterne på Remote virker. Pænt frustrerende. Har prøvet at geninstallere app. No luck


Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +9

Hvis der pludselig er reklamer kan det skyldes dette

jeg ville prøve på tv, at gå i indstillinger og under apps finde yousee app.. slet data og cache, afinstaller og installer igen.

Omdømme 7
Badge +10

Hvis der pludselig er reklamer kan det skyldes dette

 

Den artikel drejer sig om Android platforme.

Omdømme 6
Badge +9

Hvis der pludselig er reklamer kan det skyldes dette

 

Den artikel drejer sig om Android platforme.

Ja, men mon ikke det kommer på Samsung og andre tv, det lød som en reklame.. det var også kun et bud..

jeg har da set det på et LG tv

Omdømme 7
Badge +9

Hej @carlhamilton 

Fik du løst problemet her?😊

Prøv eventuelt at af- og geninstallere appen via disse instrukser:

Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.

  1. Vælg APPS i menuen
  2. Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
  3. Markere YouSee Tv & Film-appen.
  4. Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
  5. Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
  6. Så fjernes appen.

Herefter installeres appen igen.

Jeg håber det kan hjælpe dig.