Svar

lg tv/kanalsøgning/plads


Badge

jeg har købt et lg 55uq75 smart tv.

jeg har mellempakken v yousee og disse kanaler vil jeg gerne have på 1,2,3 osv

jeg har prøvet at flytte dem men tv siger intet c1 modul.

henvendte mig hvor det er købt, de siger jeg skal i yousee butik og have det modul og indsætte bag tvet men yousee butikken siger dette vil ikke hjælpe men siger at jeg skal lave en manuel søgning 

dette hjælper heller ikke 

skal jeg virkelig have dr1 på kanal 126 osv

icon

Bedste svar af Radiomanden 3 February 2023, 13:42

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den faste Grund og Mellempakke sendes Clear, der skal ikke bruges kort. Her er en aktuel kanaloversigt, og hvor de er placeret ved søgning med ID 100.

https://echannellist.com/danish/yousee-tv-kanaloversigt/

Efterfølgende kan der så laves en favoritliste.

 

Du skal bruge 2 tal i forbindelse med kanalsøgningen:

Frekvensnummer
450 MHz eller 450000 KHz - dit tv fortæller dig, om du skal indtaste MHz eller KHz. Er du EWII-kunde, skal du indtaste frekvens 143 MHz eller 143000 KHz.

Netværks-id
100 

Badge

Er afprøvet uden held

Omdømme 7
Badge +9

Det er sådan det gøres. Her er Guiden hvorfra det opslåede udsnit stammer fra. https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-dine-tv-kanaler-med-en-kanalsogning

Derudover vil jeg henvise til manualen til TVet.

Badge

Jeg kan sagtens finde kanalerne men kan ikke flytte dem og få en rækkefølge

Omdømme 7
Badge +9

Det må fremgå af manualen hvordan der kan redigeres kanaler eller opstille en favoritliste,

Omdømme 7
Badge +9

Hej @pekjje 

Som Radiomanden er inde på, så er opsætning af tv’et noget, som producenten af tv’et eller producentens manual til tv’et skal hjælpe med😊 Så jeg markerer hans svar som bedste sar.

Badge

Jeg er helt med hvor i vil hen og når jeg går ind og henter den manual på 12 sider kan jeg ikke finde det jeg søger

heller ikke som jeg opsatte mit 5 år gamle lg hvor jeg skulle taste 100 ind og YouSee 

Omdømme 7
Badge +9

Et nyt TV har en E manual, som burde være mere udførlig end den på papir. Har Samsung og Panasonic, det er beskrevet i begge manualer hvordan det gøres. Det er dog ikke relevant, bruger kun streaming.

Der er App til LG.

Badge

Jeg har nok bare købt et dårligt tv, hvor dr skal være på kanal 126, tv2 på159 og ikke på 1, 2 jeg kan bare ikke se formålet.

jeg har prøvet jer, yousee, yousee shop, jeg har sågar været i kontakt med lg, det var nok det mest skuffende at de bare referere til brug af en fjerbetjening.

jeg er virkelig forbavset, jeg har et lg som er 5 år, det var billigt, og virkelig nem at betjene. Ok det nye har et bedre billede men alt andet går virkelig den forkerte vej. Men det kan selvfølgelig også være mig, jeg er jo bare et alm menneske der køber et tv.

Omdømme 7
Badge +9

Ved ikke hvordan der skal kunne hjælpes yderligere, andet en når alt andet tilsyneladende fejler, så må du få forhandleren til at vise dig hvordan det gøres, eller kontakt producenten.

Besvar