Kommer Paramount+ til at kunne vælges/ses via "Kanaler" på YouSee Tv & Film App'en ???
Paramount+ er en Streaming tjeneste (On Demand), men der vil også komme 2 Flow kanaler, en Film og en Serie. https://www.recordere.dk/2017/08/yousees-tv-kunder-kan-snart-streame-paramount-film/
Det må være nej til det med boksen, og ja til det med app’en.
Tak Radiomand for kvik kommentar og link !
MEN her omtales nye muligheder tilknyttet “Fuldpakke og Tv-boks” … Vi har YouSee streaming via Antenneforening og en Grundpakke.
Spørgsmålet er om Paramount+ bliver tilgængelig via App’en YouSee Film & TV - eller kunderne skal investere i TV-boks, Ny streaming Partner etc. etc. ??
Tak Forummanden for din formodning (og Håb til App’en)
Super Fedt - hvis YouSee kom på banen her - med deres konkrete svar og Kunde-Service …!!
@tdc45 - https://digitalt.tv/yousee-kanalaendringer-tv-pakke-priser-for-2022/
- Fuldpakken – Her får kunderne adgang til Viaplay Film & Serier. Det vil sige, at de som noget nyt også får adgang til Viaplay Originals, et ekstra stort filmkatalog samt et login til Viaplay.
Derudover tilføjes to nye tv-kanaler fra Paramount+, Paramount+ MOVIE og Paramount+ SERIES, og kunderne har samtidig adgang til hele den nye Paramount+ tjeneste, der blev lanceret i Danmark i marts og siden er udvidet med flere film og serier, herunder den nye sæson af Yellowstone og den nye Dexter: New Blood, der begge kommer eksklusivt på Paramount+ i november. C More-kanalerne fjernes fra Fuldpakken.

Paramount+5 point
Unikke historier. De største stjerner. Et bjerg af underholdning. Stream tusindvis af titler fra et stort udvalg af eksklusive serier, blockbusters, spændende dokumentarer og helt nyt, originalt indhold. Det er Paramount+ ”A mountain of Entertainment”. Sådan ser du: Du kan se alt indhold via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk.
Hej Radiomanden - Nu skriver du om Fuldpakken igen-igen …. Vi har Grundpakken via Antenneforening …
Kommer Paramount+ til at kunne vælges/ses via "Kanaler" på YouSee Tv & Film App'en ???
Hvis dit abonnement indholder. YouSee More. kan du ligeså valge. den der som Fordel.
God dag,
Hej Radiomanden - Nu skriver du om Fuldpakken igen-igen …. Vi har Grundpakken via Antenneforening …
Flow Kanalerne er kun i Fuldpakken. Streaming fås i Bland Selv, koster 5 Points.

Tak Forummanden for din formodning (og Håb til App’en)
Super Fedt - hvis YouSee kom på banen her - med deres konkrete svar og Kunde-Service …!!
Jeg har ingen boks. Jeg kan se Paramount+ på app og tv.yousee.dk.
Jeg gentager lige hvad der tidligere er skrevet.
Paramount+5 point
Unikke historier. De største stjerner. Et bjerg af underholdning. Stream tusindvis af titler fra et stort udvalg af eksklusive serier, blockbusters, spændende dokumentarer og helt nyt, originalt indhold. Det er Paramount+ ”A mountain of Entertainment”. Sådan ser du: Du kan se alt indhold via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen og tv.yousee.dk.
Jeg gentager lige hvad der tidligere er skrevet.
Paramount+5 point
Det havde givet lidt mere mening, hvis du havde fremhævet den linje i dit forrige indlæg (måske allerede i dit allerførste indlæg).
Okay.
P+ kræver ingen TV boks og prøv om i kan se de nye kanaler her: Evt. se andet opslag om det samme...
YouSee Tv & Film
P+ kræver ingen TV boks og prøv om i kan se de nye kanaler her: Evt. se andet opslag om det samme...
YouSee Tv & Film
Paranormal Activity: Spændende ligesom Travel Channel Jorn-Hansen.
Mon man ville kunne, se begge 2 kanaler.
Det vi man da komme til at kunne i Fuldpakken. De kan næppe ses på andet end et TV som det er lige nu. Der er jo ikke mulighed for at søge på App og Web.
Det vi man da komme til at kunne i Fuldpakken. De kan næppe ses på andet end et TV som det er lige nu. Der er jo ikke mulighed for at søge på App og Web.
Har lige prøvet linket, og har den som Fordel og skrives ved forsøg start. Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold. På Web TV og Film.så Ingen grund til at bruge mere krudt på dette.
Jorn-Hansen har jo fået dem i hans app og på tv.yousee.dk. Lige nu viser de så bare et skilt, fordi de ikke er åbnet endnu, men de ligger der.
Man behøver ikke klikke på Linken men bare se adressen (URLen) at de er på min TV app.
Mit gæt er at de kan ses hvis man har P+ gennem Yousee. Forøvrigt sendes det samme på de 2 TV kanaler som kan ses med P+… står der skrevet.
Man behøver ikke klikke på Linken men bare se adressen (URLen) at de er på min TV app.
Mit gæt er at de kan ses hvis man har P+ gennem Yousee.
Jeg har den også Jorn-Hansen, men har den som Fordel i YouSee More.
Hej Alle sammen Jeg håber ikke jeg rammer ved siden af og har læst for hurtigt her, men har man Paramount+ som en fordel, så erstatter den C MORE Light, og så er det en anden udgave man får = uden flowkanalerne fra Paramount, som derimod kommer med Fuldpakken.
Indholdet er tilgængeligt via tv-boks, YouSee Tv & Film app samt på tv.yousee.dk (web-tv).
Der skulle være et ikon til Paramount+ under kanaler, når denne tjeneste haves.
Så den P+ I Fordel, er så også en slags Light udgave kan vi sige..
Kasper der er ihvertflad ikke adgang, til de 2 Kanaler som kommer.Som omtales som kommer I FuldPakken.
Fandt jeg ud af ved at følge dette link fra Jorn-Hansen. https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178 Og klikke på start..
God dag,
Kasper der er ihvertflad ikke adgang, til de 2 Kanaler som kommer.Som omtales som kommer I FuldPakken.
Fandt jeg ud af ved at følge dette link fra Jorn-Hansen. https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178 Og klikke på start..
God dag,
Hej
Der skulle gerne komme adgang for dem der har det d. 1/1-2022
God dag,
Hej
Der skulle gerne komme adgang for dem der har det d. 1/1-2022
Ja ok.Kasper, Ja ved test af linket. Skriver således her. Dit abonnemen giver, ikke adgang til dette indhold. Jeg kan se Film og serier, i den P+ som er i fordel.
Jeg ser i 2022. God dag,
Hej Kasper
Har læst et sted, at der skulle komme eller sendes noget med paranormal activity? Like travel channel. Hvis dette er tilfældet, Vil jeg så kunne se det. Selvom, at jeg har pakke med 10 point og ikke har paramount + med 5 point. Dog findes streamingen på ys 4000 boksen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.