Spørgsmål

Kan man stadig få tv-abonnement på coax.

Omdømme 2
Badge +1

Som overskriften antyder, så vil jeg gerne vide om det er muligt at nedgradere sit nuværende abonnement ( mellempakke ), uden at skulle have en boks. Som jeg forstår det, så skal man jo så have en boks pr tv, istedet for som nu at kunne sætte flere tv på antennekablet.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der kan godt nedgraderes, det kan gøres på 2 måder, enten Play, mindste pakke Play 10, (kræver App/Humax boks), der vælges de kanaler der ønskes, eller Grundpakke, 20+ kanaler, i den kan der ikke vælges kanaler.

https://yousee.dk/tv-pakker

https://yousee.dk/play#forside

Badge

Det kommer muligvis an på om du får dit kabel via en forening eller ej. Der er en risiko for, at du skal over på yousee play. 

Men hvis du logger ind på mit yousee og prøver at skifte abonnement kan du se det der. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er via en forening, så kan du altid få faste pakker, foreninger kan ikke nødevendivis levere Play, det er på individuel basis det kræver mere, da der jo er flere forskellige pakker 10, 20, 30 og 40. samt dem der så vil have faste pakker. Er man foreningskunde, så sker ændring af pakkestørrelse ved henvendelse til foreningen.

Dem der har Play er flertallet enkelt kunder på Fiber eller så længe det stadig kan fås DSL, som afregnes direkte til You See.

Bemærk at de også tilbyder faste pakker via Play (hvis du skulle falde over disse). Disse kan dog ikke ses med antennekablet direkte i fjernsynet (heller ikke grundpakken).

Omdømme 7
Badge +9

Ja alle YS pakker/kanaler kan streames det kræver kun Play App’en og en kompatibel enhed den kan installeres på.

For lige at uddybe: Den faste grundpakke via Play er modsat den traditionelle grundpakke krypteret. Yousee ønsker ikke at åbne for denne kryptering via kort (ikke alle fjernsyn understøtter alle Play-kanaler), så boksen er påkrævet (eller streaming).

Omdømme 2
Badge +1

Jeg takker for alle de gode input. Jeg prøvede at skifte abonnement via selvbetjening, men fik besked om, at jeg skulle kontakte YouSee eller bede dem at ringe mig op, da der var tekniske forhold, som forhindrede onlinebestilling.

Så jeg tror lige at jeg går forbi den lokale YouSee-pusher i morgen, så jeg kan få opklaret sagen personligt.

Besvar