Svar

Kan man få SkyShowtime, når man har Grundpakken?


Badge

Kan man få SkyShowtime, når man modtager Grundpakken?

icon

Bedste svar af Louise 19 May 2023, 10:03

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den er tilvalg i You See Play.

Omdømme 7
Badge +9

Vi har også bare grundpakken, men streamer meget fra apps. Du kan bare hente appen til en enhed på dit lokale net og streame. Vi streamer trådløst fra mobil og tablet mod en Chromecast monteret bag vores fjernsyn. Fruen vil ikke have bokse ved TV, så det blev en Chromecast løsning her. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kjelfred 

Det er ikke muligt at vælge eller tilkøbe SkyShowtime, hvis man kun har Grundpakken. Den skal, som Radiomanden skriver, tilvælges i YouSee Play. 

Alternativt kan man, som Slangefar skriver, blot downloade deres egen app og købe adgang den vej igennem. 

Ha’ en god dag. 

Omdømme 7
Badge +9

Den App kan Downloades på nogle TVer, ikke alle, derudover kan den Downloades til Android og iOS enheder, samt at der kan bruges deres Web side.

Kan kun fås på Humax boksen når den tilkøbes via You See Play.

Man kan optjene points hos yousee alt efter hvor mange af deres produkter man har. Med et af disse points kan man tilvælge SkyShowtime til brug i yousee app eller box.

 

Jeg har tv+internet og har så tilvalgt SkyShowtime og sikkerhedspakke (F-Secure virusscanner).

Man kan dog af en eller anden grund i øjeblikket ikke se og vælge dette på hjemmesiden.

 

Omdømme 7
Badge +9

Der kan fås faste pakker eller Play, ikke andet, sikkerhedspakke er automatisk med i bredbånd.

Beklager, jeg vidste ikke at fordelsprogrammet var ophørt - jeg synes ikke jeg har modtaget nogen info om dette.

Min SkyShowtime er åbenbart så kun med i mit udvalg indtil jeg laver ændringer i min pakke.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er længe siden at fordele ophørte, det var ved årsskiftet 2021. Der blev oplyst om det dengang.

Fordele i dag er at der er musik med mobil, sikkerhed med bredbånd, Premiere med TV boks.

Omdømme 7
Badge +9

En fortalte han stadigvæk havde Skyshowtime som fordel, men nye kan ikke, og dem med fordel får ikke Børne indhold med…

Besvar