Svar

kan ikke komme til min bland selv pakke og ændre kanaler


Badge
  • Deltager
  • 3 kommentarer

Kan ikke komme ind i min bland selv pakke og ændre på kanalerne længere som jeg plejer at kunne .  Er det fordi den mulighed er lukket ned for at tvinge os over på you see PLAY ????

icon

Bedste svar af Tub 29 March 2023, 09:54

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Dem der stadig har bland selv kan fortsætte med det, men det er ikke muligt at få en større eller mindre pakke, vil man det, så er det Play, men der kan stadig udskiftes i bland selv inden for den pakkestørrelse der haves.

Det er den seneste melding fra YS angående bland selv.

Om der skulle være et teknisk problem angående det vides ikke.

Det forekommer ikke helt sjældent at bland-selv butikken enten ikke virker på TV-boksen, ikke virker på web på computer, eller ikke virker i app på mobil enhed. Hvis den f.eks. ikke virker på TV-boksen kan man prøve på web (play.yousee.dk > indstillinger). Her virker den måske.

Det er tillige konstateret at kanalerne og streamingtjenesterne opdateres på forskellige tidspunkter i TV-boks og på web og app, eller at programguide på TV-boks opdateres med det samme men at opslaget kanaler og det hele på web og app først er helt opdateret efter flere timer eller først næste dag.

Hvis problemet er vedvarende må det fejlmeldes til YouSee.

Badge

Jeg har snart i flere måneder ikke kunnet komme igennem til “ tilføj kanaler og streaming “ på hverken “ mit you see “ eller “ you see play “ ( der er bare en rund tingest i midten af skærmen der bliver ved med at køre rundt og rundt ) og nu begynder det at irriterer mig voldsomt - jeg har den store bland selv pakke ( jeg har ingen TV boks ) .   Så det ender vil med at jeg må få fat på you see for at få en forklaring 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg prøvede her i nat lige at skifte kanaler virkede OK.

Omdømme 7
Badge +9

Btw, jeg skiftede Cmore og en TV kanal ud og tilvalgte Disney+, man skal nok bare prøve igen, eller gøre som MS-ERIK skriver…

Omdømme 1
Badge

Hej @Tub 

Først og fremmest velkommen til YouSee Forum 😊

Der kan være flere årsager til at Bland Selv ikke virker for dig. Det kan skyldes ændringer i dit abonnement, som skal gå igennem før du kan ændre i kanalerne, eller som MS-ERIK skriver, i forbindelse med en fejl. 

Får du ikke muligheden i løbet af dagen, vil jeg vejlede dig til at tjekke om der ligger en ordrebekræftelse sendt til din mail for nyligt, hvor en dato for udførelse fremgår. Dette er nemlig den mest sandsynlige årsag til din problemstilling. 

Badge

Jeg prøvede på PC i dag og nu lykkedes det at komme ind på den åbenbart nye hjemme side til bland selv 👍.  Jeg har haft den store bland selv pakke i mange år og det er meget længe siden jeg har lavet ændringer i indholdet ( det bevirker at jeg faktisk har brugt 40 point i stedet for de 36 da YouSee har lavet ændringer i indholdet undervejs ) 

Jeg har før oplevet, at en ordre (udskiftning af kanal) sad fast et sted i deres system. Det tog dem et par måneder at få ordnet, inden jeg igen kunne udskifte kanaler. Jeg fik dog en fejlmeddelelse, når jeg gik i bland selv-butikken. 🙂

Badge

Jeg kom i tanke om at jeg havde haft problemet før hvor jeg fik fortalt at det var min VPN forbindelse der sikkert var slået til , der var problemet på telefonen og IPAD . Og det viste sig at være rigtigt både dengang og nu - da jeg slog VPN fra kunne jeg komme igennem på telefonen 👍👍

Omdømme 7
Badge +9

Ja, der kan ikke haves en aktiv VPN når man bruger Play App’en det er der spærret for. Da det kun er tilladt i EU, derfor VPN spærring.

Besvar