Svar

Justering af optagetid på Humax TV-boks - HOW?


Omdømme 1
Badge

Jeg oplever ofte, at optagefunktionen på TV-boksen ikke optager hele udsendelsen, men stopper INDEN udsendelsen er afsluttet. Tidligere kunne man justere start- og slutoptagetid ift. programmet - f.eks. start 5 min. før og  stop 15 min. efter TV-udsendelsens programsatte tid …
Den funktion kan jeg ikke finde på min nuværende Humax boks … Hvad gør man?

icon

Bedste svar af Kasper 26 January 2023, 14:49

Se original

5 Kommentarer

Badge +1

Se lige JMDSchou's tråd 

Omdømme 1
Badge

Tak for henvisning.

Jeg havde - åbenbart fejlagtigt - fået det indtryk, at dit opslag og tilhørende kommentarer var adskillige år gammelt…

Som håndboldfan er det i disse tider ubærligt at miste de sidste afgørende minutter af en spændende kamp - eller slutningen på en spændende krimi …

Jeg forstår simpelthen ikke at muligheden for at justere sluttidspunktet med +X minutter er fjernet på nyere TV-bokse …

Det fungerede fint på min gamle boks ...

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Jeg linker lige til Louise fra forum-teamets svar😊

 

Omdømme 1
Badge

Tak for link Kasper. Som jeg forstår det, erkender youSee at der er et problem, men har ikke en løsning.

Og det har jeg svært ved at forstå og leve med.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Flemming_Torp 

I det store hele skulle det ikke fylde så meget med den måde det kører på og vi forsøger så vidt muligt også at tilrette tv-guide (hvis vi modtager rettelserne), arkivudsendelser og optagelser hurtigst muligt. Min pointe er at i de fleste tilfælde kører sendefladen også, som tv-guiden oplyser = Ingen problemer.

Kan der ske fejl? Ja, det kan der godt, det er svært at undgå 100%. 

Besvar