Spørgsmål

I Filmoptagelser gemmes midlertidigt stop ikke, man skal starte forfra og søge, hvis man skal se videre..

I den nye tv-boks Ys 5000 Filmoptagelser gemmes midlertidigt stop ikke, man skal starte forfra hver gang og lede sig frem, når man vil se videre..

De ældre tv-bokse huskede hvor man kom til, er det et velkendt problem, eller er det mig der har overset noget?

Mvh. Slein

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Sslein 

Velkommen på YouSee Forum😊

Der er desværre en fejl øjeblikket, der betyder at bogmærker på optagelser ikke gemmes, hvis tv-boksen har været genstartet. 

Der arbejdes på en rettelse, men vi har desværre ikke en konkret tidshorisont at melde lige nu. 

Ok, tak for svar, det lyder rigtigt kedeligt at fejlens rettelse ingen tidshorisont har, det har virket i starten da vi fik boksen, men… det har ikke virket i lang tid, og det er ret belastende ved dagligt brug, at måtte undvære den, ret essentielle funktion..

Mvh.. Slein

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Jeg kan godt forstå at “ingen tidshorisont” kan virke som et mindre brugbart svar, men vi opdaterer løbende tv-boksen og den har allerede fået flere gode opdateringer, så det synes jeg er værd at tage med. Jeg er sikker på, at det bliver rettet i nærmere fremtid.

Det glæder mig at der arbejdes på en fejlrettelse.. Tænker at mange irriteres af samme, især fordi man i samme åndedrag så belastes af den elendige spolefunktion..

Mvh. Slein