Iflg. mail fra jer skulle jeg per 01.01.22 miste de 4 C-More kanaler i min fuldpakke, men derimod får to nye kanaler, nemlig Paramount+ Movies og Paramount+ Series. I har da også fint fået lukket de 4 C-More kanaler lige til midnat, men sjovt nok så kan jeg stadig ikke se de 2 nye kanaler jeg skulle få i stedet (Paramount+ Movies og Paramount+ Series). Jeg har i dag flere gange forsøgt at indlæse alle kanaler på mit TV igen, men de kommer ikke frem og ja, jeg har brugt jeres manual for hvordan jeg skal indlæse kanalerne. Så lige nu betaler jeg en højere pris for en hel del færre kanaler end tidligere. I burde jo ikke lukke for de gamle kanaler, før I er 100% sikre på at man kan se de nye i stedet. Det bliver desværre kun ringere og ringere ved jer og overvejer stærk om det stadig er det hele værd at være kunde ved jer.
Dette forum er brugerstyret ikke en kontakt til You See, omlægning er igang, så alt vil falde på plads.
Kanalerne vil få plads 38 og 39 i den faste pakke.
Jeg har samme problem. Hvis jeg søger kanalerne gennem min Samsung HD-optager, kan jeg kun finde Paramount Network, men den viser TV2 News??
Prøver jeg derimod vha tuneren på mit TV, kan jeg godt finde dem begge, med tilsyneladende korrekt indhold.
Min erfaring gennem årene, er at Samsung og Yousee ikke spiller særligt godt sammen, men er der nogen der har ideer til løsninger? Måske ligger de under et andet navn?
Måske ligger de under et andet navn?
Problemet er, at de ikke p.t. har fået tildelt en kanalplads (netværksnummer 100 eller 111). De dukker måske op ved en fuld kanalsøgning, men det afhænger af den enkelte boks/tv, hvilket nummer de så bliver tildelt.
Nye kanalpladser bliver tildelt ved den årlige kanalomlægning, som burde ske inden for nogle få dage.
Ja præcis og TV3 Puls på Eventkanalen, Lige pt er der 2 af hver.
Går ud fra at TV3 Puls snart, kan fravælges fra Bland Selv. Og man bruge en points til andet. Om TV2 News bliver synlig i Grundpakken er spændene. var den ikke første gange den blevet rykket fra Bland Selv. er endeligt underligt.
Dette forum er brugerstyret ikke en kontakt til You See, omlægning er igang, så alt vil falde på plads.
De 2 kanaler skulle komme på tirsdag i Fuldpakken. Senest skriver Yousee.
De 2 kanaler skulle komme på tirsdag i Fuldpakken. Senest skriver Yousee.
Ja ok Jorn-Hansen, ja jeg har også TV3 Puls, og TV2 News 2 gange. Overvejer at fravalge den TV3 Puls i bland selv. nu den er. i grundpakken plejer ellers at ske pr auto måske youSee er kommet bagud i denne omgang. Min P+ Er jo som fordel. så om jeg kan se de 2 kanaler venter jeg og ser.
Bruger her Tewil har nok fået et svar på Facebook hvor hun spurgte om det samme…
Men Lordfynbo, man skal have valgt P+ i Bland Selv til 5 points eller have Fuldpakken.
Bruger her Tewil har nok fået et svar på Facebook hvor hun spurgte om det samme…
Men Lordfynbo, man skal have valgt P+ i Bland Selv til 5 points eller have Fuldpakken.
Ja ok Jorn-Hansen er også rimligt nok, Når man betaler 5 Points. Men er tilfreds med Film og Serier fint nok.
Så de fjerner 5 kanaler og sætter prisen op, uden at fortælle noget om hvornår de 2 nye kanaler kommer.
Informationsniveauet fra YouSee er godt nok elendigt :(
Tag det helt roligt, omlægning er i gang, når den er færdig så er alt tilgængeligt, det er jo ikke noget der kun tager et øjeblik. De vil efter forlydender være klar d. 4. på plads 38 og 39.
Så de fjerner 5 kanaler og sætter prisen op, uden at fortælle noget om hvornår de 2 nye kanaler kommer.
Informationsniveauet fra YouSee er godt nok elendigt :(
Det er ærligt at sige farvel til Cmore. Der var mange gode film, men lad os give de 2 nye kanaler en chance. Vi har jo stadig Viaplay film og serie kanalerne.
C More er det jo ikke slut med, tjenesten er tilgængelig i bland selv. Paramount+ Streaming er ligeledes i bland selv.
Tag det helt roligt, omlægning er i gang, når den er færdig så er alt tilgængeligt, det er jo ikke noget der kun tager et øjeblik. De vil efter forlydender være klar d. 4. på plads 38 og 39.
Det er jo ikke et spørgsmål om en masse fysisk arbejde der skal laves for at koble 2 nye kanaler på det eksisterende net.
Alt kunne have være forberedt inden d. 1. januar, og så kunne de d. 1/1 trykke på knappen og koble dem ind på det eksisterende YouSee net.
Min kommentar går også mere på den elendige information fra YouSee: “Vi fjerner C-More kanalerne, men til gengæld får du 2 nye spændende kanaler”. De fjerner så C-More, men der er ingen information omkring de nye kanaler. De kunne måske have brugt 5 minutter på lige at informere på deres website om hvornår de kanaler er klar.
Jeg har haft kanalerne i flere dage, så de kører allerede...
Jo men det er stædig lidt rod, Når der er 2 TV3 Puls og 2 TV2 News,
Det er godt nok muligt, at valge nu kanal idet TV3 Plus er låst op. Men stædig i Bland Selv.
Og PN er der så TV2 News på men stå navnet PN, og den er stædig i Grundpakken.
Så er forståeligt hvis nogen er Forvirret. Ser også på deres FB side.
Der går jo altid vild panik i det hele en gang om året, jeg fatter bare ikke hvorfor, det er muligt at holde sig orienteret, der oplyse jo om det.
Der går jo altid vild panik i det hele en gang om året, jeg fatter bare ikke hvorfor, det er muligt at holde sig orienteret, der oplyse jo om det.
Jeg må tilstå jeg har aldrig prøvet, at der var 2 af hver kanal. Altså 2 TV3 Puls. og 2 TV2 News.
Men efter sine hvis man ellers kan, regne med det skulle det være på plads den
4/1/22. Men det må man jo se om det holder stik.
God dag,
Det vil der jo heller ikke være når omlægningen er færdig, det er jo ikke noget der kan gøres bare lige sådan, men det fattes ikke, alt skal være være på plads med det samme, sådan er det ikke.
Det vil der jo heller ikke være når omlægningen er færdig, det er jo ikke noget der kan gøres bare lige sådan, men det fattes ikke, alt skal være være på plads med det samme, sådan er det ikke.
Nej er rigtigt men er jo lidt noget rod. Især på deres FB. kommer der lidt forskellige udmeldning efter hvilken Support der skriver. det er jo lidt et faktum. Tyder lidt på de hellere ikke rigtigt ved hvornår det er på plads
Det seneste der er hørt er den 4, altså i morgen.
Ja Præcist. have youSee været lidt klogere have de vente til her i det nye år.
Med den omlægning have sikkert sparet dem for mindre bøvl.
Og forskelige udmeldning på deres FB fra i lørdags, D.1/1/22.
Der er jo altid en masse der brokker sig når der en gang om året laves om i sammensætningen, det kommer da ikke som en overraskelse hvorfor hyles der så meget om det, jo det gøres fordi man ikke gider/eller evner at orientere sig om hvad der vil ske. Der oplyses jo om det.
Der er jo altid en masse der brokker sig når der en gang om året laves om i sammensætningen, det kommer da ikke som en overraskelse hvorfor hyles der så meget om det, jo det gøres fordi man ikke gider/eller evner at orientere sig om hvad der vil ske. Der oplyses jo om det.
Ja jeg misunder ikke de Supporter, der skal svare på diverse på deres FB.
De kan jo ikke oveskude hvad kunderne spørger om.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.