Svar

hvorfor fjernes gamle optagelser efter 365 dage fra Humax YS-5000


Badge

Da jeg fik den nye router Humax YS 500, mistede jeg samtidig alle mine uvurderlige optagelser. Nu er jeg så småt ved at “genopbygge” noget af det tabte, men der står jo, at det forsvinder efter 365 dage, eller 75 dage, afhængig af hvornår jeg har optaget det. Hvorfor skal YouSee igen bestemme hvad jeg vil gemme?

hvad kan jeg selv gøre, for at forhindre det?

vh

khlons

icon

Bedste svar af Caroline 25 May 2023, 09:05

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Med 4000 og 5000 boksen er der rådighed over 250 timers optagelse, men tidsrammen er 365 dage efter den tid slettes optagelser fra den server de ligger på, der kan ikke ændres på det.

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Khlons 

 

Det er et spørgsmål om rettigheder - så du kan desværre ikke selv ændre på dette. På langt det meste indhold kan du se dine optagelser i 365 dage. 

Der kan dog være enkelte kanaler og begivenheder, hvor de 365 dage ikke gælder. F.eks. er der kun 7 dages rettigheder på optagelser fra Disney - og på nogle sportsbegivenheder kan der være ned til 2 dages rettigheder. 

Omdømme 7
Badge +9

Ønskes der at gemme udsendelser længere end et år, må du selv anskaffe udstyr til det.

Badge

Tak for klare svar.😊

hvilket udstyr er der tale om at anskaffe sig, hvis jeg vil gemme længere end et år?

Omdømme 7
Badge +9

Så skal der anskaffes en boks på det frie marked, de er ikke tilknyttet nogen udbyder, MEN da du ikke får signal via Coax, så er der desværre ikke andre der kan bruges. De kræver alle en Antenneforbindelse, og det findes jo ikke på Fiber eller DSL.

Besvar