Spørgsmål

Hvordan logger jeg alle enheder ud af enheder mit YouSee Film og TV


 

📢 Info fra Forum-teamet

Når du bruger YouSee Play-appen eller play.yousee.dk, så er der nogle begrænsninger i forhold til, hvor mange streams, som du kan se på samme tid (samtidighed). Dette varierer fra kanal til kanal.

Begrænsningen gælder på tværs af tv, start forfra, arkiv, optagelser i skyen og de film og serier som ligger i YouSee Play-appen og på play.yousee.dk. Læs mere nedenfor:

Antal afspilninger på samme tid:
På de fleste af tv-kanalerne kan du streame på 2 enheder på samme tid.
På nogle få kanaler kan du dog kun streame på 1 enhed af gangen f.eks. på TV3+, TV3 Sport og TV3 Max.

Når du blot ser tv direkte via antennestikket eller tv-boks tæller dette ikke med i antallet af enheder/streams.

Jeg kan ikke logge ind på YouSee film og tv fordi den siger for mange enheder er logget ind. 
Jeg er bange for det er ungernes gamle Ipads og Iphones som ikke er logget ud og jeg aner ikke hvor de er så jeg kan ikke logge ud manuelt fra enhederne. Hvordan “nulstiller” jeg mit login?


7 Kommentarer

Jeg kan ikke logge ind på YouSee film og tv fordi den siger for mange enheder er logget ind. 
Jeg er bange for det er ungernes gamle Ipads og Iphones som ikke er logget ud og jeg aner ikke hvor de er så jeg kan ikke logge ud manuelt fra enhederne. Hvordan “nulstiller” jeg mit login?

:slight_smile: Hej hvis du vil nulstille, dit login link her Fremgangs måde.  https://kundeservice.yousee.dk/login-og-mit-yousee/login/glemt-login 

Det også muligt at nulstille login, inde på mit youSee under Indstillinger.

Er du i tvivl kan youSee, kundeservice kontaktes  i morgen på 70704040. https://kundeservice.yousee.dk/contactus

 

God aften 

Ok... troede der var en måde "bare" at logge ud på alle enheder. Men jeg prøver det her i stedet for. Tak 😊

Ok... troede der var en måde "bare" at logge ud på alle enheder. Men jeg prøver det her i stedet for. Tak 😊

Ok hvis du examplemvis vil log ud fra TV og Film appen. 

Går du på appen, og i indstillinger under de  Tre-streger. og ned i bunden på appen og log ud.  

Ved ikke om det var brugbart. :slight_smile:

Det er sådan set alle de andre enheder end den jeg sidder med jeg gerne vil logge ud på. Dem som jeg ikke umiddelbart har adgang til fordi jeg simpelthen ikke ved hvor de er lige pt 😉

Det er sådan set alle de andre enheder end den jeg sidder med jeg gerne vil logge ud på. Dem som jeg ikke umiddelbart har adgang til fordi jeg simpelthen ikke ved hvor de er lige pt 😉

Ja ok jeg kender ikke, til log ud af alle enheder knap på youSee. 

Fandt en ældre tråd med ligne https://forum.yousee.dk/online-tjenester-81/for-mange-brugere-101387 Måske andre bruger herinde har bud. 

+1 på “Log af alle enheder”-knappen..
Jeg har som bruger min TVapp og vedkommende kan stadig se mine kanaler selvom jeg har ændret min kode..!! Det er simpelthen for dårligt at den ikke automatisk logger alle enheder af når man ændre sin kode..!!

Omdømme 7
Badge +9

Så længe en enhed er logget ind, så nytter det ikke at ændre koden, den træder først i kraft når enheden logger ud.

Hvis der skal logges ud af alle enheder, så kan det gøres via Kundeservice.

Besvar