Svar

Humax YS-5000 har problemer med at forbinde til YouSee


Badge

Hej,

Jeg har netop modtaget to Humax YS-5000 bokse, som jeg i dag har tilsluttet. Begge bokse meldte at forbindelsen til nettet var fin, og den ene nåede at downloade den seneste software opdaterering. 

Derefter begyndte problemerne. Trods flere timers venten med adskillige genstarter bliver jeg ved med at få “Tv-boksen kunne ikke logge ind”. 

Hvad gør jeg for at komme videre og få glæde af mine nye bokse?

icon

Bedste svar af Kasper 20 March 2023, 13:55

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Er det via Wi-Fi 5 Ghz eller er det via kablet forbindelse.?

Badge

Jeg kører via en kablet forbindelse på begge bokse. 

Omdømme 7
Badge +9

Prøv at lukke det hele ned, derefter startes først Routeren og boksene bagefter, når Routeren er klar.

Omdømme 1
Badge

Hej @Nielaus 

Det Radiomanden siger er en rigtig god idé. 

Vi anbefaler selv følgende:
 

- Tag strømmen fra din tv-boks.

- Genstart dit internet.

- Efter 8-10 minutter må du gerne tænde for din tv-boks igen, og se om ikke fejlen er løst.

Vend endeligt tilbage her, så vi ved, om du har fået alt den hjælp du har brug for 😊

Hvordan ser fejlmeddelelsen ud, hvis aktiveringsdatoen ligger ude i fremtiden?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke den er aktiveret, så skulle der komme denne tekst. Denne boks er lukket.

Omdømme 7
Badge +9

Får man ikke et brev med om hvornår og hvordan man gør det?

Omdømme 7
Badge +9

Der skulle være en medelese om på hvilken dato den vil være aktiv.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Nielaus 

Fik du gang i din tv-boks?😊

Som det antydes i tråden, så vil boksen først fungere pr. den dato, der fremgår af ordrebekræftelsen. Det kan også være her “hurtlen” ligger😊

Har samme problem. Og der er ikke meget hjælp at finde på hjemmesiden. Jeg prøvet at genstarte router og tv boks. Dog uden held. Andre forslag ?

Omdømme 7
Badge +9

Er det en der lige er anskaffet.? Hvis tilfældet hvad er datoen for aktivering.?

Omdømme 5
Badge +8

Hej @munkehoj07 

Er der kommet gang i boksen? 

Besvar