Spørgsmål

Humax Tv-boks Model: YSR 2000 går i dvale ofte og kan KUN "genskabes" ved sluk/tænd


Badge

Hej Alle
Jeg har siden udskiftning af min TV-Boks fra Yousee oplevet problemer
TV-Boksen er en: Humax Tv-boks Model: YSR 2000 - og siden jeg fik denne sidst i Januar 2023 har der været en masse genstarter/spontan dvale tilstand som KUN kan genoprettes ved at slukke og tænde boksen påny.

Jeg har nu 3-4 gang fejlmeldt dette til supporten - og ikke fået meget hjælp. Min TV boks er sat til ikke at gå i DYB dvale - og strømbesparelse til “LAV”. Internet forbindelse er tjekket, kabler er tjekket/udskiftet efter råd fra yousee support. Alligevel går min nye TV-Boks i dvale “når det passer den”

I går d. 16/3 - 2023, gik TV-Boksen i dvale 4 gange imellem 19:45 - 20:45. Jeg skal fejlmelde denne nu for 5. gang - og skal sikkert igennem den samme mølle med tekniske spørgsmål vi alleede har tjekket.

Jeg overvejer at udskifte min yousee boks med en anden leverandør, men vil høre om andre oplever det samme med dvale tilstand - og dermed hyppige sluk/tænd for at kunne se TV igen


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er IKKE en 2000, de er forlængst udgået, det er en 4000 du har, ja den har i dvale efter en tid hvis ikke den er stillet til aldrig.

Er der prøvet en gendannelse år den, retter det op på det.?

Badge

Hejsa
OK, tak for opklaring vedr. TV boksen
Jeg tror faktisk at vi har forsøgt alt, på nuværende tidspunkt 😫
Dvaletilstand er sat til “lav” - og strømbesparelse er sat til “aldrig” - og det er sat efter en gendannelse.

Internet er stabilt, alle kabler er skiftet imellem TV og TV-boks - intet virker
Jeg er parat til at droppe Yousee - eller bede om en ny boks

Tænker det må være en “mandags-boks” jeg har fået.
Min gl. TV-boks (som så blev udskiftet med denne) lavede aldrig det nummer - og i går var jeg ved at kaste boksen ud af vinduet, efter den 4. gang den pludselig gik i dvale - og gik i dvale tilstand, uden at jeg igen kunne tænde via min fjernbetjening

Nu får jeg én af deres tekniker i telefonen på Tirsdag (det er så 2. gang med fejlsøgning fra dem) - og lykkdes det ikke at få stoppet denne “pludselig dvaletilstand, skifter jeg leverandør
 

Omdømme 7
Badge +9

Det er sandsynligt at du vil få den ombyttet.

Badge

ja, det er det nok ..
med mindre ham teknikeren kan finde noget i loggen på boksen der siger noget andet
Tak for din kommentar

Besvar