Spørgsmål

Humax boks mister internet hele tiden.

Badge

Vi kan ikke se netflix eller film, da boksen konstant mister forbindelse til internettet. Den er koblet til router med kabel.

Jeg har før fået en ny, da I ved at netværkskortet brænder af. Kan man få andre/bedre bokse? 

Skal jeg bestille en ny?

Vh Casper

31 Kommentarer

Hej @OleAtt 

Nu hvor du skriver at du har været nødt til at genstarte én gang på de 10 dage, så synes jeg vi skal se tiden an - fortsætter problemet, og bliver du ved med at skulle genstarte boksen for at få internettet til at virke, så må vi prøve at få dig ind på mail, og få tjekket op på den trådløse forbindelse i vores systemer. 

Hej Louise.

Jeg ser lige tiden an som du foreslår. 

Tak for svar.

Hej @OleAtt 

Nu hvor du skriver at du har været nødt til at genstarte én gang på de 10 dage, så synes jeg vi skal se tiden an - fortsætter problemet, og bliver du ved med at skulle genstarte boksen for at få internettet til at virke, så må vi prøve at få dig ind på mail, og få tjekket op på den trådløse forbindelse i vores systemer. 

Hej Louise.

Jeg er lige hjemvendt fra ferie derfor ikke testet meget de sidste dage.

Jeg har måttet genstarte en gang mere lige efter vi skrev sammen sidst.

Jeg har dags dato testet med WiFi analyzer styrken på wifi herhjemme: Den svinger imellem -57 og -55 dBm.

MVH Ole

Omdømme 7
Badge +10

Det ligger inden for det anbefalede, men i den lave ende, dog hvis det er stabilt skulle det ikke give problemer.

Hej @OleAtt 

Hej Louise.

Jeg er lige hjemvendt fra ferie derfor ikke testet meget de sidste dage.

Jeg har måttet genstarte en gang mere lige efter vi skrev sammen sidst.

Jeg har dags dato testet med WiFi analyzer styrken på wifi herhjemme: Den svinger imellem -57 og -55 dBm.

MVH Ole

Det var målt på 5GHz. PÅ 2,4 Ghz er styrken mellem -45 og - 48.

Omdømme 7
Badge +10

Når man er på 2,4 Ghz, så er det et kraftigere signal, da det har længere rækkevidde, men er meget langsomt, 5 Ghz giver højere hastighed Ca det dobbelte men kortere fækkevidde.

Jeg har fået målt mig frem til at når signalet dykker til - 60 dBm ,kan boxen ikke holde forbindelsen. Det kunne jeg se da den endnu en gang mistede forbindelsen og jeg så målte styrken.

Jeg har investeret i en extender, så det vil jeg afprøve når den dukker op.

Jeg vender tilbage med resultatet.

Besvar