Svar

Humac YS 5000


Omdømme 1
Badge
  • Udforsker
  • 29 kommentarer

Kan tilslutte mig alle der ikke er tilfredse med denne boks. Angående strømforbrug under drift og under dvale, her er der ikke forskel, der er et forbrug på 6 watt. Går man under indstillinger og trykker på strømforbrug er der grøn lys i øverste bjælke men hvis man trykker ned på bjælken nedenunder og vil sætte den på lavt forbrug her skulle den gå ned på 0,3 watt Men det er ikke muligt at vælge denne funktion.

Venligst

ppe

icon

Bedste svar af Kasper 23 March 2023, 14:53

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ppe 

Vi er bekendte med, at man ikke kan bruge den strømsetting, som du beskriver og vi arbejder på at få rettet fejlen så hurtigt som mulig i en snarlig opdatering til tv-boksen. 

Jeg beklager fejlen. 

Du ønskes en god dag.

Omdømme 1
Badge

Hej Kasper.

Jeg håber det sker. Igår om morgenen skulle boksen resettes for at kunne virke, og her til formiddag stod der at der var foretaget opdateringer, men ikke hvad der var foretaget, kun at man kunne trykke ok.

Det ville være rart at man kunne se de forbedringer der skulle være lavet?

Venligst

ppe

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ppe 

Jeg er ikke bekendt med, at der er rullet en opdatering ud til boksen i nat, men når vi ruller større opdateringer ud, vil det typisk fremgå, hvad opdateringen indeholder af forbedringer😊

Jeg håber ikke, at din boks bliver ved at kræve en nulstilling ellers må du endelig skrive igen. 

God dag.

Besvar