Spørgsmål

Hjælp


Badge

Hej

Hvad gør man hvis man d. 01.02.23 har indgået aftale med Samir om yousee play 30 fra d. 01.03.23 til 399 kr. pr. Måned og efterfølgende får ordrebekræftelse på produktet til ovennævnte pris som streaming og app og pludselig inkl. 6 mdrs. binding som jeg ikke blev oplyst om. Og man så selv lige efter finder ud af at man faktisk kan få produktet som kabel løsning til samme pris. Hvilket Samir så heller ikke lige fik vejledt om. Ja så kontakter man bare straks Samir, men han svarer så ikke tilbage. Så prøver man at chatte med en kdr som lover han nok skal fikse det. Det fører blot til ny forkert ordrebekræftelse på yousee play 30 men nu til 499 kr. pr. Måned istedet og en regning på 891 kr. for Marts som jeg ikke aner hvad skulle dække. Så skriver man tilbage til kdr, han svarer så heller. Så på chatten igen og skrive med Saifa som ikke tager ansvar eller bold, men siger skriv til kundeservice. Det gør man så 3 gange, her snart 14 dage efter intet svar fra dem. Så prøver man Facebook og er i kontakt med Kasper, som så heller ikke svarer efterfølgende. Derefter kontakt med Kristian... MEN stadig ingen løsning... Ville gerne have set FCM igår og være startet 15.02.23 istedetfor 01.03. Men... Ja det her surrealistisk... Et simpelt forhold og jeg har nu været i kontakt med 7 forskellige uden resultat... Tragikomisk... Nogen her der har forslag... Jeg har igår stillet ultimatum løs det idag eller annuller det hele til Kristian ... Men ikke uventet heller intet svar på det.. 


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, at opsige det i går er nok for sent, hvis ikke andet nævnt skulle man have 14 dages fortrydelses ret på køb/aftaler på nettet eller med telefonen…

Får man et tilbud under normal pris, er du nok bundet i X antal måneder…

Men vi kan håbe @Kasper her kan sige hvad er ret, han plejer at svare her i Forumet…

Badge

Hej Jorn

Tak for svar. Problemet er ikke opsigelse. Jeg har indenfor de 14 dage sendt skriftlig besked om manglende accept af/annullering af deres fremsendte 2. ordrebekræftelse hvor både pris og startdato og måske mere endnu var forkert. Jeg kommer ikke til at betale her, udover hvis det bliver for det af mig ønskede produkt til 399 pr. måned og med start fra når de engang tager sig sammen. Jeg vil bare gerne have en afklaring på skrift. Og ja den kan jeg åbenbart ikke få hverken via Samir, Zafia, kdr, Kristian, Kent, Kia, Kasper eller kundeservice x 3. Jeg spørger efter råd til at få afklaring så jeg kan komme videre. Men tror jeg forhører mig hos forbrugerklagenævnet om hvordan man kan forholde sig til den her situation.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er også den første ordrebekræftelse du skal have opsagt inden de 14 dage, men min erfaring når man spørger til en betaling, som man syntes er for stor, svarer de slet ikke, ved mit besøg i YS butikken…

Badge

Hej igen Jorn... Tak for svar. Og den 1. er også opsagt/annulleret men som ved alt andet so far også her intet svar fra yousee... Derfor mit spørgsmål her. Men kan godt se at når en pistolsælger som ikke vejleder om afgørende ting omkring produktet, samt medvirker til efterfølgende fremsendelse af ordrebekræftelse som indeholder bindingsperiode som han heller ikke nævnte... Og så efterfølgende ikke svarer på henvendelser.... Når han så Følges op af 6 eller 7 forskellige andre i firmaet som er ligeså utroværdige, blottet for kundeservice gen og ugidelige/ikke gider tage ansvar og få tingene bragt iorden.... Og henvendelser via chat, Facebook og kundeservice heller ikke fører noget med sig... Så man 16 dage efter ikke er kommet et skridt videre i forhold til noget yderst enkelt som et hæderligt professionelt firma ville have ordnet på 10 minutter.. Ja så når man efter at have brugt dage og måske 6 timer forgæves frem til at ønske man aldrig havde kontaktet yousee. Det her er suverænt det mest udtalte fravær af service jeg nogensinde har oplevet... Havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig det her... Men det er nok desværre ret sigende. Jeg gider ikke mere og slutter her. Ha det godt Jorn. 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @squasher1 

Jeg beklager det ærgerlige forløb mange gange😔 

Jeg har sendt dig en privatbesked - sagen skal selvfølgelig løses på ordentlig vis.

God dag. 

Besvar