Hej
Hvad gør man hvis man d. 01.02.23 har indgået aftale med Samir om yousee play 30 fra d. 01.03.23 til 399 kr. pr. Måned og efterfølgende får ordrebekræftelse på produktet til ovennævnte pris som streaming og app og pludselig inkl. 6 mdrs. binding som jeg ikke blev oplyst om. Og man så selv lige efter finder ud af at man faktisk kan få produktet som kabel løsning til samme pris. Hvilket Samir så heller ikke lige fik vejledt om. Ja så kontakter man bare straks Samir, men han svarer så ikke tilbage. Så prøver man at chatte med en kdr som lover han nok skal fikse det. Det fører blot til ny forkert ordrebekræftelse på yousee play 30 men nu til 499 kr. pr. Måned istedet og en regning på 891 kr. for Marts som jeg ikke aner hvad skulle dække. Så skriver man tilbage til kdr, han svarer så heller. Så på chatten igen og skrive med Saifa som ikke tager ansvar eller bold, men siger skriv til kundeservice. Det gør man så 3 gange, her snart 14 dage efter intet svar fra dem. Så prøver man Facebook og er i kontakt med Kasper, som så heller ikke svarer efterfølgende. Derefter kontakt med Kristian... MEN stadig ingen løsning... Ville gerne have set FCM igår og være startet 15.02.23 istedetfor 01.03. Men... Ja det her surrealistisk... Et simpelt forhold og jeg har nu været i kontakt med 7 forskellige uden resultat... Tragikomisk... Nogen her der har forslag... Jeg har igår stillet ultimatum løs det idag eller annuller det hele til Kristian ... Men ikke uventet heller intet svar på det..