hej
jeg har lige skifter kanal ud på min yousee box jeg ville gerne have hbo max på yousee egen tv box og ikke på en app på mit tv men der kom ikke noget frem på yousee box så er det jeg gerne vile sprøg
kan man see hbo max på y Humax tv-boks.
hej
jeg har lige skifter kanal ud på min yousee box jeg ville gerne have hbo max på yousee egen tv box og ikke på en app på mit tv men der kom ikke noget frem på yousee box så er det jeg gerne vile sprøg
kan man see hbo max på y Humax tv-boks.
ok mange tak som må jeg lige have fat i support i morgen
ja det er også der jeg leder efter den og mellem alle de film og serie er der heller ikke kom andre frem vent på yousee support åben
Hej
Kan det passe at vi er i kontakt med dig på Facebook? Hvis ja, så lad os fortsætte korrespondancen der hvor vi allerede har dine oplysninger 😊
ja jeg snak med jer på facebook men det løs ikke problem så jeg har snak med yousee support på telefon hvor jeg var først snak med en support som lag telefon på midt i samme tale
så jeg ring op igen hvor jeg snak med en anden yousee support som hjælpe så nu har jeg hbo max på min yousee box
jeg må lige ind og kik app og i yousee box og se hvad indhold ligger på app i tv og hvad i yousee box
Det er det populære indhold der er på YS, men hvem fanen siger det er populært hos alle. Det er det jo nok langt fra.
det kan jeg kunne give dig ret også underlig at alt ikke er tilgæng nu det er muligt at se det på ys
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.