Spørgsmål

Grandstream og Yousee tv


Badge

Hej

Jeg har lige sat et Grandstream 7660 Accesspoint op og prøver at få 2 nye tv bokse til at streame derover. Begge tv viser kortvarig billede og så begynder de at pixelere. Er der andre der har success med sådan et access poit og Yousee tv? Er der evt. noget der skal ændres i Grandstream? Jeg har prøvet med forskellige kanaler (frekvenser) på Grandstream uden held. Tv boksene virker fint når de har forbindelse direkte til den nyeste router fra Yousee. Forbindelsen er en bredbåndsforbindelse (kobber), men overgår snart til fiber.

Håber nogen kan hjælpe :-) 


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke det er YS udstyr, der forbindes til, så kan der ikke ses TV når det leveres på Fiber/DSL, fremmed udstyr sender ikke den nødvendige TV stream, det gør i dit tilfælde kun YS Routeren. En D6 vil jeg antage. Det er den seneste til Fiber/DSL.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg kender ikke den der, men du skal nok ind og kigge efter noget IGMP Snooping og Multicasting i setup på den. Det burde kunne virke vil jeg tro.

 

Badge

Super, tak for jeres svar. Jeg prøver videre i løbet af ugen og så vender jeg tilbage :-)

Omdømme 7
Badge +9

Virker det så ikke, så må der bruges extendere fra YS.

Besvar