Spørgsmål

For mange enheder


Badge

Jeg oplever desværre jævnligt, ikke at kunne anvende en af mine enheder i husstanden. Jeg har før fået en boks op, hvor jeg har kunne slette enheder. På det seneste er der dog kun en info-boks, hvor der står, at der er for mange enheder tilsluttet. Ingen mulighed for at kunne slette en enhed. Kun et “Luk”

En fælles opfordring til YouSee - Se nu at få lavet et mulighed for - manuelt - at slette enheder. Problemet har stået på i årevis for rigtig rigtig mange brugere af YouSee

Morten


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Se her: https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvor-mange-enheder-kan-jeg-bruge

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MBN1966 

Jeg ved ikke om du har set linket fra @Radiomanden endnu, men der er nogle kanaler, hvor det ikke er et uendeligt antal enheder, der kan streame fra en given kanal på samme tid. Især er kanaler der viser sport, hvor der f.eks. kun kan streames fra 1 enhed af gangen. Skiftes der kanal eller enhed i forhold til disse kanaler, så kan der desværre godt være lidt ventetid i systemet, før dette registrerer, at du har skiftet enhed eller kanal. 

Muligheden for at fjerne enheder er det ikke det du rammer her, for det vil ikke gøre den store forskel i forhold til de “restriktioner”, der er på nogle af kanalerne. Denne mulighed kommer dog til sin ret, hvis der er flere end 5 enheder, der skal bruge det samme login. 

Jeg håber mit svar giver mening😊

Besvar