Er det muligt at få hjælp til yousee app
App’en har tidligere virket rimeligt fint og jeg anvender den ofte på mit LG tv FL650V m. WebOS 2.0 (software version 04.06.75).
Men efter jeg i dag accepterede opdatering til App version 2.02.21 er det gået helt galt
Enten vil den ikke åbne (staller på billedet med stort yousee logo i midten og app.version i nederste venstre hjørne) og hvis det lykkedes at åbne den er der nærmest ingen menuer at scrolle rundt i, udover en menu med topfilm (stort billede der fylder hele skærm og kan swipes til højre med 6 andre billeder/film) samt en menu-linie nedenunder med “mest sete på tv lige nu”. Men det er også alt. hvis jeg klikker længere ned er der sort skærm og der er ingen personlige menuer nogen steder (tidligere var dette i venstre side af skærm)
Ved et tilfælde (aner ikke hvilke tastetryk og skærmen viste ikke noget specifikt) fik jeg åbnet “søge”-funktionen og søgt et program frem og tændt for det, men her var en vedblivende grøn barre i toppen (i hele skærms bredde og fyldte ca. 10% af skærmens højde) som ikke forsvandt mens jeg så programmet.
På en måde ser det ud som om mit billede er zoomet så jeg ikke kan se alt. Men det er ikke det eneste. Jeg kan heller ikke fremfinde noget ved at prøve at scrolle eller trykke op-ned-højre-venstre.
Ps. jeg har prøvet at afinstallere app helt samt opdatere TV’ets software. Slukkede også for tv på stikkontakt i over en time før jeg geninstallerede yousee app, men resultat er det samme.
Bemærk at jeg har flere tv’er og der er ikke nogen “boks” tilknyttet dette tv. Dvs. jeg er afhængig af at appen virker via tv’ets WebOS.
Bedste svar af mrots
Se original