Svar

Fejl når man vælger program fra TVguide lige som det starter

Badge

Når man starter et program i app'en fra TV guiden, og programmet netop er startet, men man ikke få lov til at se det. Det program man bliver sendt til er det tidligere program som netop er slut. 

Hvis mak øøn prøver at starte det får man fejlmeldingen "der skete en uventet fejl, prøv igen senere ($s)"

Man kan prøve gentagne gange med samme resultat. Selv hvis man lukker app'en og starter den igen fortsætter fejlen. Umiddelbart til klokken bliver 2 min over programstart. Så kan man starte det.

icon

Bedste svar af Louise 12 February 2024, 11:07

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Signalet på streaming er et bearbejdet signal, som behandles som det nu engang gør for, at det kan streames via serverene. Denne proces giver et delay. 

Badge

Delay er ok, men at man ikke kan starte programmet er frustrerende. Eller i det mindste kanalen. Så må man jo se indtil ens program starter.

Omdømme 7
Badge +9

Gå på den pågældende kanal lidt i forvejen så få du begyndelsen af udsendelsen med, eller vent lidt og start forfra.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kimskalborg 

Det lyder ikke helt optimalt. 

Kan du oplyse hvilken version af vores app du kører med og om den er installeret på SmartTV (Hvis ja, hvilket fabrikant), Apple TV eller anden enhed?😊

Badge

App'en kører fra tlf og streamer til TV gennem chromecast. 

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Kimskalborg 

Oplever du det samme, hvis du undlader at caste via Chromecast, når du starter programmet via Tv-guiden? 

Eller opstår det uanset om du benytter en Chromecast eller ej? 

Badge

Sker også når jeg bare starter programmet uden at caste.

Prøvede at starte program kl. 21.26. Det starter 21.25. Den side Den går på er det forrige program og når jeg så starter det får jeg advarsel. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kimskalborg 

Det ser ikke ud til at du har den nyeste version - det skulle gerne være muligt at hente version 10.11.0 - kan du se om det er muligt at opdatere i Google Play store? 

Hvis det stadig fejler efter opdateringen, så vender du naturligvis bare tilbage. 

Badge

Opdareret og problemet er der stadig. 

Prøver at starte et program der startede for 7 minutter siden. App giver mig det tidligere program som ikke kan afspilles. Prøver at starte Alpine World Cup der skulle starte 10.20. 10.27 prøver app stadig at starte Trans World Sports. Har genstartet app.

Badge

Det kunne være virkelig smart hvis man bare kunne vælge den kanal man gerne vil se så live som muligt.

Omdømme 7
Badge +9

Det bør man vel kunne via EPGen.

Badge

EPG?

Hvis man går i TV guiden på app kan man godt vælge kanalen, men men skal stadig trykke på programmet derefter.

Omdømme 7
Badge +9

Ja når der klikkes på en igangværende udsendelse, så starter den, har man deres Streamer, så er det som på TVet.

Badge

Men det er jo netop det der ikke virker hvis udsendelsen næsten lige er startet.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kimskalborg 

Vi skal have det fejlmeldt, og jeg har derfor sendt dig en privatbesked. 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Kimskalborg 

Jeg synes ikke jeg kan se, at du har sendt os en mail - har du mulighed for at gøre det, så vi kan få det fejlmeldt? 😊

Besvar