Svar

Er BBC Brit taget væk fra bland selv?


Badge

Den synes væk, da jeg ville tilvælge den. 
synes godtnok at de spændende kanaler er få…

icon

Bedste svar af MS-ERIK 2 February 2023, 19:15

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Kan ikke se den i tilvalg kanaler https://yousee.dk/play#kanaloverblik i faste pakker er den på plads 20.

Den er der stadig og med fungerende danske undertekster. YouSee har på app og web lavet et nyt design på skærmbilledet hvor kanaler og streamingtjenester vælges. Er (hidtil?) uændret i TV-boks YS-4000. YouSee har glemt kanalen i deres oversigt over tilvalg af kanaler (medmindre den kun kan vælges med bland-selv abonnement og ikke med YouSee Play-abonnement, men det virker nu usandsynligt).

 

Badge

Hmmm, synes nu ikke jeg kan se den. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Den er væk både på min 4000 boks og på app til telefonen...

Det ovenfor viste skærmbillede ligner det billede, jeg får på min iPad, bortset fra at der på iPad i lodret stilling vises tre kanaler pr. linie i stedet for to. Og så noget væsentligt: Under B vises både BBC Brit og BBC Earth. Begge synes at mangle på det viste billede. På iPad vises både valgte og ikke valgte kanaler blandet sammen, medmindre man vælger “Vis valgte”.

På min android telefon ser billedet fuldstændig anderledes ud, det har fået et helt nyt design. Her vises valgte kanaler i en gruppe for sig. Men BBC Brit og BBc Earth er også med her. En overskrift på et informationsbillede antyder at billedet kun gælder for bland-selv abonnementer.

Det vides ikke om forskellen mellem iPad og android-telefonen skyldes at iPad er en Apple-enhed, og android-telefonen er en Google android-enhed. Kan også skyldes forskellig skærmformat.

YouSee-appen er version 8.0.0.(48136) på iPad og er version 9.3.0 (17557) på android-telefonen. Er opdateret begge steder.

På TV-boks YS-4000 vises det sædvanlige billede uden ændringer. Med BBC Brit og BBC Earth.

En anden årsag kan være at mit abonnement er Bland-selv 46 og/eller at både BBC Brit og BBC Earth er valgt. Måske giver et abonnement på YouSee Play både andre skærmbilleder og andre valgmuligheder.

Måske skal apps opdateres, og TV-boksen genstartes (sluk og tænd med knap på bagsiden).

 

Omdømme 7
Badge +9

Har man den i Bland Selv kan man vel se den, men har man den ikke i Bland Selv, er det ikke muligt at tilvælge den på iphone, ipad eller på 4000 boksen, har opdateret apps.

Omdømme 7
Badge +9

Det er meddelt fra BBC at der lukkes for de kanaler i April, så derfor fremgår de ikke.

Har nu fået oplyst fra YouSee, at årsagen er at BBC har valgt at lukke kanalerne i april, og derfor kan man ikke længere tilvælge dem hos YouSee. Har man kanalerne nu vil de forsvinde til april.

Det er ikke oplyst om der kommer noget andet tilsvarende i stedet for.

Besvar