Svar

Enkelt abonnement uden YouSee-boks


Omdømme 2
Badge +1

Jeg beklager hvis det er besvaret, men er det muligt stadig, at få et “billigt” abonnement hvor man ikke behøver at have en boks oveni?

Da det nuværende abonnement efterhånden er blevet en økonomisk udfordring, vil vi gerne spare nogle hundrede kroner om måneden, såfremt det er muligt :-)

Mvh. og god aften

icon

Bedste svar af Slangefar 6 March 2023, 17:14

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Vi nøjes med grundpakken uden boks og streamer resten. 

Omdømme 7
Badge +9

Der kan fås Play, men vil man ikke have en Humax, så er det kun muligt at streame via App. Play starter fra Kr 299 der fås 10 Points = Kr 100. største Play er 40 points Kr. 599.

Priserne er den samme uanset om der haves en Humax eller ikke. Det gælder også for faste pakker.

Omdømme 2
Badge +1

@Radiomanden 

Vi ønsker ikke at være afhængige af en boks, og da “chefens” tv er af ældre dato, skal det også fungere uden app ;-)

Omdømme 7
Badge +9

En Google TV eller anden streaming boks så er det problem løst. Ellers er det grundpakke til Kr. 319, 

Omdømme 7
Badge +9

@Radiomanden

Vi ønsker ikke at være afhængige af en boks, og da “chefens” tv er af ældre dato, skal det også fungere uden app ;-)

Vi har også et ældre TV. Vi har monteret en Chromecast bag på TVet og streamer trådløst fra en tablet eller mobiltelefon. Vi gav 300 kr.  for vores Chromecast version 2.

Omdømme 7
Badge +9

Fot lidt mere kan der fås noget som er bedre end en Chromecast.

Omdømme 7
Badge +9

For lidt mere kan fås Google TV, jeg var lige i en butik der var de alm. Google TV udsolgt, men de havde nogle 4K tilbage, så nogen køber dem…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Quasimodo 

Jeg kan se, at du har fået en masse gode svar her og der er som nævnt flere muligheder😊

@Tag mig gerne hvis der er direkte spørgsmål til mig/YouSee ellers er de allerede givede svar rigtig gode. 

God dag til alle😊

Omdømme 2
Badge +1

@Slangefar 

Som jeg kan forstå det, så er det nok den nemmeste mulighed med en grundpakke, for at spare lidt på underholdningsbudgettet 😉

Og tak til jer andre, for jeres gode indspark.

Omdømme 7
Badge +9

Har sparet endnu mere, har DRTV, TV2 Play Basis med Paramount+, Disney+ og HBO Max, det er billigere end Grundpakken.

Besvar