Spørgsmål

Det er desværre ikke muligt at afspille i øjeblikket. Prøv igen senere.


Badge

Jeg får fejlmelding: Det er desværre ikke muligt at afspille i øjeblikket. Prøv igen senere. 

Fejlmelding kommer på IPad, som er opdateret og der er ikke VPN. Fejlen har været der længe. I starten var det på livestreaming og nu er det på alt streaming. Har desværre ikke fået den store hjælp fra supporten.


9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Ser du med en app, kunne du prøve at geninstallere den. 

Omdømme 7
Badge +9

Eller brug Web TV med Chrome browser.

Badge

App er afinstalleret og geninstalleret uden nogen effekt.

Web TV henviser til åbning af app’en, og derfor desværre ikke en løsning.

 

Eller tak for forslagene.

Omdømme 7
Badge +9

Afinstaller App’en, og brug Browser.

Badge

Selv om jeg afinstallerer, så kræver browseren, at jeg skal bruge app’en for at afspille.

Badge

Når jeg slår wifi fra og bruger data, så får jeg startet afspilningen. Der ligger noget i wifi-opsætningen.

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet at skifte kanal og bruge 5GHz WiFi? 

Omdømme 7
Badge +9

Det er måske også en idé at genstarte din router. 

Badge

Begge dele er forsøgt. Nu tror jeg, at jeg skal have fat i supporten. Tak for gode råd.

Besvar