Dårlig lyd på mange kanaler på både antenne og streaming

  • 31 May 2023
  • 1 kommentar
  • 248 visninger

Badge

Jeg ved ikke om det er mine ører det er galt med, men de sidste par måneder har jeg bemærket at mange kanaler (især V film osv.) ikke lyder helt rent i lyden, det er ligesom man har “skruet” for højt op og så sænket lyden bagefter, så der ligger en svag knasen i “toppen”. Sidder lige og ser et afsnit af Ridiculousness på MTV hvor det er meget udpræget og har tjekket både via coax, appletv og på computer og lyden er den samme “dårlige”. De nationale kanaler synes at være i orden - men f.eks. TVSyd+ har også en knasen over sig også på programmer der er ok når de sendes i TV2’s slot (ja, jeg ser for meget TV ;-))

Er der andre der har oplevet noget lignende - eller er der noget galt med de gamle ører og jeg bare skal blive på DR2?

BH Thomas


1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +8

Hej Thomas 

Velkommen til YouSee Forum 😊

Først og fremmest, så beklager jeg det sene svar - jeg har afventet et svar fra den ansvarlige afdeling. 

Der er desværre umiddelbart ikke så meget vi kan gøre, da vi blot videredistribuerer den lydkvalitet som vi får fra de forskellige kanaludbydere. Vi kan justere lidt på selve lydniveauet, så der ikke er forskel fra kanal til kanal, men det er egentlig dét vi kan. 

Vi har dog noteret din feedback, og vil undersøge om der er noget at gøre. Jeg tør dog ikke garantere at det er noget vi kan ændre på, desværre. 

Ha’ en god dag. 

Besvar