Når jeg ser primært fodbold via Yousee appen, er der ekstrem pixeleret skærm. Det gælder både når det er WiFi og uden, så tænker ikke det er båndbredden. Jeg bruger en Android telefon.
Når jeg ser primært fodbold via Yousee appen, er der ekstrem pixeleret skærm. Det gælder både når det er WiFi og uden, så tænker ikke det er båndbredden. Jeg bruger en Android telefon.
Hej
Velkommen på YouSee Forum😊
Hvis det er ekstremt pixelleret - menes der så, at det slet ikke kan ses ordentligt eller at kvaliteten godt måtte være højere?
Hvis internetforbindelsen er stabil, så burde du kunne streame i en god nok kvalitet, men er forbindelsen og hastigheden svingende, så nedskaleres billedkvaliten, da afspilleren vil prøve at give dig en stream du kan kigge på.
Internetforbindelsen fejler ikke noget på alle andre net aktiviteter. Og kvaliteten er så dårlig at man dårligt kan se hvad der er på skærmen.
Hej
Som Radiomanden også nævner, så kunne det være interessant at høre om det også pixelerer på andre enheder. Har du testet det?
Derudover, så tror jeg måske vores app kræver en højere hastighed end mange andre streamingtjenester, så selvom jeg sagtens kan forstå at man sammenligner, så har det ikke altid betydning. Hvis du prøver at teste hastigheden via din telefon (f.eks. på hastighedstest.yousee.dk) hvad siger den så?
Med den Bitrate som der bruges på App’en, så er det bestemt ikke en videre høj hastighed den skal bruge, selv en langsom DSL kan bruges, 12 Mbits så kan det køre fint.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.