Spørgsmål

Cromecast virker ikke på TV2-kanaler


Badge

Vi har cromecast (3 måneder gammel)  på vores køkken TV. I fredags kom pludselig en melding, at “for mange enheder bruger dit YouSee login til YouSee Play” på alle TV2-kanaler (undtaget TV2 Salto), og dermed ikke længere muligt at se disse kanaler. Alle andre kanaler ingen problemer.

Hvad gør vi?

Bonusinfo: Vi har ikke installeret for mange YouSee Play - apps. Kun på mobil, som vi lige har fjernet for at se om det hjalp. Men det gjorde det ikke. 

 


9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

På TV2 Play (deres egen App) kan der Max være 5 enheder registreret, er der mere end det, så skal der fjernes de øvrige.

I mit tilfælde er der 3 enheder registreret.

 

Badge

Vi har ikke TV2 Play !? 

Omdømme 7
Badge +9

På You See.

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/hvor-mange-enheder-kan-jeg-bruge#fjern-enheder-fra-oversigten

Omdømme 7
Badge +9

Hej @LisbethF 

Det er kun 2 enheder der kan afspille TV 2 kanalerne på samme tid - kan det være derfor? 

Bruger I Chromecast? Det er set før, at den kan komme til at tælle som en ekstra enhed og det er en fejl. Hvis det er det du oplever, så skal jeg melde det tilbage til vores tekniske afdeling. 

Vores streaming app hedder “YouSee Play” uagtet om man har et YouSee Play abonnement eller ej.

 

Badge

Vi har 2 TV-apparater. Et med YouSee tv-boks. Der har vi ingen problemer.

Til nr. 2 TV har vi cromecast, som er ca 3 måneder gammel. Det er på dette TV, at vi lige pludselig ikke kan se  tv2 kanalerne. Da det sker er der kun e’et TV, der kører, og det er tv’et med cromecast. Vi har også prøvet at af-installere YouSee-app’en på telefon og IPad selv om de ikke var i brug, men intet har hjulpet. 

Vi har således lige nu ikke mere end EEN enhed igang, for TV-boksen tæller vist ikke med.

 

Omdømme 7
Badge +9

Korrekt Humax boksen tæller ikke med i regnskabet, det er kun App’s.

Badge

Så virker det igen :-)

Omdømme 7
Badge +9

Fint.👍

Omdømme 7
Badge +9

Hej @LisbethF 

Glædeligt at der kom hul igennem igen på TV 2 kanalerne. 

Hvis det bliver ved at drille på tv’et med Chromecast, så meld gerne tilbage og gerne med fejlbeskeden du får. 

Besvar