Svar

Chromecast virker ikke på YouSee


Vores chromecast virker ikke længere på YouSee Play. Den virker på YouSee Musik, YouTube og andre apps f.eks TV midt vest.

Jeg har afinstalleret - opdateret og alt hvad jeg kan komme i tanke om.

Det er en ældre  chromecast - men den har virket upåklagelig indtil for omkring en uge siden.

Gode råd efterlyses

vh

icon

Bedste svar af Slangefar 24 February 2023, 16:40

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det kommer an på hvilke generation den er, det tyder på at den er for gammel, køb en Google TV i stedet for.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg så et sted YouSee sagde version 3 af Chromecast er minimum, men min version 2 virker stadig med YouSee app. 

Jeg har præcis samme problem med min Chromecast 1. Gen. 
Problemet er også opstået for 1-2 uger siden.

Kan YouSee ikke bekræfte om der er sket en opdatering, der gør at ældre Chromecast ikke fungerer med Play-app’en længere??

Det er en sørgelig måde at opdage det på, at loader-hjulet bare står og snurrer, når man skal streame til TV.

Alt er geninstalleret og opdateret, og alle andre apps kan streames til Chromecast’en.

Det er et frustrerende tidsfordriv at I ikke melder klart ud omkring disse problemer, men bare svarer standard: prøv at opdatere/genstarte, da der burde være nok henvendelser om problemet til at gøre noget ved det, eller melde klart ud med en løsning eller anbefaling?

Er jeg ud over den ekstremt høje pris for tv-pakken, også nødt til at købe en ny Chromecast eller ej?

Omdømme 7
Badge +9

Krav til Chromecast

For at bruge Chromecast til at se YouSee Play, så skal du have en af følgende modeller:

Enig i at det er så frustrerende at bruge tre aftner på at få chromecasten til at virke.

Jeg valgte at lytte til Radiomanden - og har købt et Google TV og det virker perfekt.

YouSee burde naturligvis melde ud at de har foretaget en opdatering,  som sætter ældre chromecast ud af drift.

Satser på at PostNord kigger forbi mig, med en god flaske Pinot Noir fra YouSee  - for ulejligheden .

 

Omdømme 7
Badge +9

Er det minimum en generation 3 der haves for ellers kan den ikke bruges.

Badge

Jeg har Google Tv med fjernbetjening. I to dage, har Yousee TV App'en ikke virket mere. Alt andet virker, kun Yousee TV app'en virker ikke. Virkelig frustrerende..

Omdømme 7
Badge +9

De er godkendt til You See  


Krav til Chromecast

For at bruge Chromecast til at se YouSee Play, så skal du have en af følgende modeller:

  • Chromecast 3. generation

  • Chromecast Ultra

  • Chromecast med Google TV (4K)

  • Chromecast med Google TV (HD)

Omdømme 7
Badge +9

Hvis man kigger på YouSee driftsinformation siger YouSee det er en fejl at version 1 af Chromecast ikke virker med app. Der arbejdes på en løsning. Løsning sat til 9/3.

Besvar