boks


Badge

Tv boks og fjernbetjening virker ikke, har talt med jeres teknikkere et par gange uden resultat,

kan jeg ikke få en ombytning da boksen er ret ny og aldrig har virket.

hilsen Lars


5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er en sag for teknisk support, der er lukket nu, men de er der igen fra 08:00 - 18:00 i morgen.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @larsovejensen 

Det skal vi naturligvis have kigget på. Har du fået ringet ind, som Radiomanden anbefaler? 

Badge

Nej sidste gang prøvede vi alt og det tog lang tid så det har jeg mistet lysten til ,fik at vide at de kunne sende en teknikker som jeg måske selv skulle betale for.

Hilsen Lars

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke der kontaktes teknisk support, så sker der ingenting, det er dem der skal afgøre hvad der skal ske med defekt/tilsyneladende defekt udstyr.

Omdømme 6
Badge +8

Hej Lars 

Her må jeg give Radiomanden ret - hvis ikke vi får mulighed for at kigge på det, så sker der i hvert fald ingenting, desværre. 

Det er korrekt, at vi skal informere om mulighed for regning - det er dog kun såfremt fejlen ligger internt på din installation, i din bolig. Hvis fejlen ligger på vores del af signalet/installationen, så skal du naturligvis ikke betale. 

Hvis du foretrækker at tage den skriftligt, så er det også en mulighed. Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Besvar