Svar

billedkvallitet dårlig

Elendig kvalitet på mange kanaler. Især sport. 3max og så videre. Men også cmore og flere børenekanaler. Kan læse det åbenbart er et kendt problem. Har altid haft yousee stor pakke men er snart ikke pengene vær. 
nogen chance for det kan blive bedre. 

icon

Bedste svar af Anonymous 25 November 2021, 09:27

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

47 Kommentarer

Elendig kvalitet på mange kanaler. Især sport. 3max og så videre. Men også cmore og flere børenekanaler. Kan læse det åbenbart er et kendt problem. Har altid haft yousee stor pakke men er snart ikke pengene vær. 
nogen chance for det kan blive bedre. 

Haves der en boks? Hvis, så gerne beskrive boksen. Har selv en YS-4000 boks. Ingen problemer her, så? Kan det skyldes udskiftning af kabler?

Omdømme 7
Badge +10

Om der modtages via en boks eller direkte på TVet er det samme, men ja, hvis det er på DSL, så kommer det an på hvad hastigheden er på forbindelsen da det har indflydelse på kvaliteten, og om det er SD eller HD. Så hvilken platform bruges.

Her fra forummet kan der intet gøres med hensyn til kvaliteten.

PerA

Ser du diverse kanaler med eller uden boks? Er der forsøgt med udskiftede kabler, så kanaler kan ses. Uden, at billede kvalitet er dårlig?

Omdømme 7
Badge +10

Lad os nu høre fra trådstarter først med flere oplysninger.

Lad os nu høre fra trådstarter først med flere oplysninger.

Fair nok!

Omdømme 7
Badge +10

Det er mest 3 Max andre folk har problemer med….

:relaxed: Lyder for mig som der menes stor Tv pakke. Uden Boks, Måske at trådopretteren vender tilbage. 

Omdømme 7
Badge +10

Måske de som mig ser tv uden mine briller, så ligner alt SD ;)

Btw, jeg svarer lige igen, da jeg syntes behøver vi flere oplysninger, skulle vi slet ikke svare folk, der står tydeligt de skal give så mange oplysninger som muligt...

Måske de som mig ser tv uden mine briller, så ligner alt SD ;)

Btw, jeg svarer lige igen, da jeg syntes behøver vi flere oplysninger, skulle vi slet ikke svare folk, der står tydeligt de skal give så mange oplysninger som muligt...

Præcis Jorn-Hansen, der mangler bestemt oplysninger, :relaxed: Så er nok ikke andet at gøre og se om trådopretteren dukker op. eller den lander under udløste tråde.

Hej igen.

Jeg har boks men samtidig er det sat op så jeg kan se uden om boksen. Jeg modtager på kabeltv.

Det er lige dårligt.

Det er især efter jeg begyndte at modtage internet via kabel. Har en 200 mb forbindelse.

Og ja det er fuldpakken jeg har. 3max og sport er mega dårlige men Vserier, cmore og flere er også dårlige..

Jeg hentede en ny fordeler hos radioforhandler og satte forstærker på tv delen.

Det hjalp en del men stadig ikke noget at råbe hurra for.

Omdømme 7
Badge +10

Hvordan er det med Streaming tjenester og Arkiv/start forfra.?

Hej igen.

Jeg har boks men samtidig er det sat op så jeg kan se uden om boksen. Jeg modtager på kabeltv.

Det er lige dårligt.

Det er især efter jeg begyndte at modtage internet via kabel. Har en 200 mb forbindelse.

Og ja det er fuldpakken jeg har. 3max og sport er mega dårlige men Vserier, cmore og flere er også dårlige..

Jeg hentede en ny fordeler hos radioforhandler og satte forstærker på tv delen.

Det hjalp en del men stadig ikke noget at råbe hurra for.

Hej ok så du bruger en Splitter så,  hvis ja kan det være den der driller, 

Kører jeg uden om boksen synes jeg nu hellere ikke billedet er super. 

Men jeg tænker det er min Splitter. Måske andre her ved mere. 

Omdømme 7
Badge +10

Fordeling af signalet er udemærket, så længe der bruges en ordentlig fordeler, det bør ikke være nødvendigt at bruge en forstærker, er signalet i orden, så er det ikke et problem med at have 2 TVer på.

Hvad udlæses der af værdier på kvalitet og Bitfejl både på TVet og på boksen.?

Fordeling af signalet er udemærket, så længe der bruges en ordentlig fordeler, det bør ikke være nødvendigt at bruge en forstærker, er signalet i orden, så er det ikke et problem med at have 2 TVer på.

Hvad udlæses der af værdier på kvalitet og Bitfejl både på TVet og på boksen.?

Ja ok min skulle være god nok, desværre tag det mit signal til boksen. 

så givet den splitter den er gal med ifølge youSee skulle signalet være godt nok.

Omdømme 7
Badge +10

Hvis det er en "splitter” til et par kroner hos Harald skrald, så smid den væk og køb en ordentlig fordeler.

Signal/kvalitet i orden i følge You See, OK med det, men hvad siger det i den virkelige verden med styrke og kvalitet.?

Jeg købte splitter som er godkendt af YouSee.. det i sig selv gjorde ikke at jeg kunne se alle kanaler.

efter jeg satte forstærker på TV delen kan jeg se alle kanaler.

kunne dog stadig ønske bedre kvalitet.

Bliver måske nødt til at købe den forstærker med splitter som er godkendt til og af YouSee.

Ved bitfejl på V serier står der 0,00E+00. Fuld signal styrke..

ved ikke hvad bitfejl tallet betyder

Vi har 4 TV koblet på men normalt kun et tændt.. 

Omdømme 7
Badge +10

Det betyder at der modtages et perfekt signal, uden fejl. Er det sådan på alle kanaler, så er det helt fejlfrit.

Hvis det er en "splitter” til et par kroner hos Harald skrald, så smid den væk og køb en ordentlig fordeler.

Signal/kvalitet i orden i følge You See, OK med det, men hvad siger det i den virkelige verden med styrke og kvalitet.?

I boksen er Bitfejlrate 0 og kvalitet 100 % og  styrke 51% dBuv. Radiomanden.

Omdømme 7
Badge +10

Det er helt inden for normen.

Det er helt inden for normen.

:relaxed: Ok Fint og tak,

Omdømme 7
Badge +10

Hej Per, har du prøvet kun at koble et TV direkte til antenne stikket og om  det så bliver bedre?

Omdømme 7
Badge +10

Jeg bruger også en Splitter, men har sjældent problemer med signal kvaliteten.

Hej Per, har du prøvet kun at koble et TV direkte til antenne stikket og om  det så bliver bedre?

Hej Jorn-Hansen,  nej det har jeg så ikke prøvet.

Kun med Splitter for noget tilbage. Dog for sjov.

Men det gik under, over signalet fra boksen. på den måde at forstå tror der stod intet signal-

Tog kablet fra splitteren igen og signal igen på boksen. måske er det splitter den er gal med :relaxed:

Omdømme 7
Badge +10

Jeg ser om vinteren meget Norsk og Svensk TV, der er det godt at boksen ikke skal stå tændt hele dagen, da min bliver lidt varm, ved ikke hvor god min Splitter er er vist købt i Føtex...