Svar

App ver. 2.0.21 og login

Hej

Yousee appen er opdateret på mit TV og jeg bliver hvergang jeg tænder TV, bedt om at logge ind, dette skulle jeg ikke med den forrige app.

Har genstartet TV og fjernet app/geninstalleret app uden at det løser problemet.

vedlægger foto fra TV 

Nogen gode forslag?

hilsen Anders

icon

Bedste svar af Kevin 27 September 2022, 13:07

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Hvilket TV.?

Der står en E mail adresse, den må ikke være offentlig, rediger billedet eller slet det.

Hvilket TV.?

Der står en E mail adresse, den må ikke være offentlig, rediger billedet eller slet det.

Samsung TV 

man kan så åbenbart heller ikke rette i indlæg på denne side ?

Omdømme 7
Badge +10

Prøv at afinstallere App, efterfølgen slukkes TVet helt i en tid, derefter hent App igen.

Der kan rettes i opslag , men kun inden en time efter det er postet, hvilket der var fin tid til at gøre.

Omdømme 7
Badge +9

Hvilket TV.?

Samsung TV 

man kan så åbenbart heller ikke rette i indlæg på denne side ?

Hej 

Jeg har redigeret mailadressen ud af billedet og uploadet det igen😊

Omdømme 7
Badge +10

Bruger man iPad er det ikke alle opslag der kan rettes i og slet ikke i opslag lavet af admins…

Jeg har samme problem på Samsung TV. Det ser ud til, at der er tale om en app, der ikke er færdigbagt. Den har tidligere været udrullet for at blive trukket tilbage. Vi kan kun håbe det hurtigt sker igen!

Det er bestemt ikke en god brugeroplevelse, når man som kunde agerer betatester…

Omdømme 7
Badge +10

Der har være flere betatester, på TV boksene, på TV App, på Musik App, så det er der ikke noget nyt i. Har selv være med i nogle af dem.

Jeg har samme problem på Samsung TV. Har prøvet alle de gode forslag, men det hjælper ikke! Der må være en fejl på Appen

Badge

Jeg oplever samme problem med mit Samsung TV; håber der snart kommer en løsning for det er pokkers irriterende 😡

Omdømme 7
Badge +10

TVet kan jo bruges helt normalt på Coax forbindelsen.

Badge

TVet kan jo bruges helt normalt på Coax forbindelsen.

Hej Radiomand, den mulighed har jeg desværre ikke. Min bolig er ikke installeret/udstyret med coax. Der er “kun” fiber.

Omdømme 7
Badge +10

Så har du jo en TV boks, som jo er med når det er Fiber eller DSL, den kan det samme som App’en.

Så har du jo en TV boks, som jo er med når det er Fiber eller DSL, den kan det samme som App’en.

Jeg har valgt ikke at trække et langt coaxkabel og pointen med en app er vel at den kan anvendes. Den tidligere app virkede upåklageligt. Den nye udgave kom ud men kunne ikke afspille kanalerne. Den blev heldigvis trukket tilbage. Nu kommer den så ud igen og logger af hver gang tv'et slukkes eller “fryser”. Den virker ustabil.

Er der bedre held med udviklingen af app’en til Apple TV? Overvejer at skifte til andet OS, men håber at der er held med at få rettet de kiksede fejl i den nye app.

Omdømme 7
Badge +10

Det skal bruges en Netforbindelse, intet andet.

Omdømme 7
Badge +10

Er det kun når bruges Fiber? Min app til Samsung virker OK, uden jeg behøver at logge ind hvergang…

Omdømme 7
Badge +10

På Fiber og DSL bruges 5000 boksen, den skal kun have Netforbindelse, Routeren (Kaon og D6) leverer TV Streamen.

Før 5000 boksen brugtes 4000 på forbindelsen på samme måde.

Omdømme 7
Badge +10

Btw, ved ikke om der er problemer forøvrigt med den nye Yousee TV Play app til Samsung TV, jeg har addet Nordisk Film+ i Bland Selv, men da jeg brugte app stoppede det i starten af en film med en fejl, bruges YS 4000 boksen virker det bedre…

Omdømme 7
Badge +10

Ja, 4000 boksen er der ikke så meget bøvl med, den er bedre. Mine forældre har Fiber og 4000 boksen.

Omdømme 2
Badge +4

Det er desværre en fejl vi har lige nu hvor man skal logge ind ofte på Samsung tv appen.

Fejlen vil blive rettet i en opdatering som er på vej.

Badge

Det er desværre en fejl vi har lige nu hvor man skal logge ind ofte på Samsung tv appen.

Fejlen vil blive rettet i en opdatering som er på vej.

Hej Kevin, har du en ide om hvornår en opdatering af app - så problemet forsvinder - kan forventes?

Omdømme 4
Badge +8

Hej @John1967 

Vi forventer at det bliver løst indenfor de næste uger :) 

Badge

Hej @John1967 

Vi forventer at det bliver løst indenfor de næste uger :) 

Det lyder rigtig godt 😀

Omdømme 2
Badge +1

Jeg har oplevet at skulle logge ind i appen på mit LG TV et par gange siden opdateringen.

Der var tilsvarende problemer for et års tid siden, hvor yousee også rodede med app opdateringer.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har oplevet at skulle logge ind i appen på mit LG TV et par gange siden opdateringen.

Der var tilsvarende problemer for et års tid siden, hvor yousee også rodede med app opdateringer.

Hej @mrots 

Fejlen er der fortsat på Samsung og LG og bliver rettet ved senere opdatering.

Nå, men man skal måske snart se sig om efter en anden leverandør - er godt nok træt af det indlogning på daglig basis, samt ind til flere gange hvor programmet bare stopper og man skal genstarte.

I må da kunne give et tidspunkt for hvornår vi som brugere kan forvente at få et stabilt produkt, den gamle App virkede altid.