Svar

Afspil YouSee i Thailand

Badge

Jeg betaler ikke mindre end 709 kr pr md for mit YouSee tv abonnement, og så kan jeg ikke se det i de 3 md om året jeg er i Thailand.

Findes der en måde at få det åbent eller kan jeg sætte mit abonnement i pause de 3 måneder ?

Hvis ikke det kan løses må jeg jo opsige det og bruge alternative muligheder.

Det er svært at forstå at det jeg har købt og betalt ikke må bruges hvor jeg befinder mig.

Mvh

Jesper

icon

Bedste svar af Louise 28 August 2023, 12:11

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det er udelukkende inden for EU at det er muligt at bruge dit abonnement, det er ikke muligt i den øvrige del af verden grundet rettigheder, VPN siger du så, men den går ikke der er spærret for brug af VPN af samme årsag. Så glem alt om at se din TV pakke uden for EU.

Angående abonnement i dvale, så skal du vente på et svar fra YS, eller kontakte kundeservice. 70 70 35 79

Badge

Så mine rettigheder til en købt vare forsvinder når jeg bevæger mig ud af Europa.

Gad vide om man sælge  biler eller mobiler med den samme begrænsning

Omdømme 7
Badge +10

Et You See mobilabonnement er et World abonnement, kan bl.a bruges i Thailand. Vær opmærksom på du kan have et ældre abonnement som kun er EU.

Udbyderne kan ikke gå imod EU afgørelser/de givne rettigheder.

Omdømme 4
Badge +6

Hej @Jesper203 

Når er tale om et TV-abonnement eller YouSee Play er det - som Radiomanden er inde på - et spørgsmål om rettigheder som vi er pålagt, og altså ikke en beslutning vi selv har taget. De regler er vi naturligvis nødt til at følge. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Badge

Hej Louise
Jeg synes stadig det er urimeligt at jeg ikke kan se den vare jeg har købt og betalt udenfor EU.

Hvis det var et spørgsmål om at sikre det er mig kunne jeg jo logge på med MitId så er der ingen tvivl.

Mvh

Jesper

Omdømme 7
Badge +10

Som @Louise skriver, så er det ikke en beslutning der er taget af YS, men grundet rettigheder, så det er ikke muligt. Grunden til at det er muligt inden for EU er at når man er i EU skal man kunne se dit eget lands udsendelser og streamingtjenester i følge EU reglerne.

Det er muligt i begrænset omfang at se udsendelser fra DR på deres App.

Besvar