YouSee boks Humax YS-4000 | YouSee Community
Spørgsmål

YouSee boks Humax YS-4000

Hej YouSee,

Hvornår bliver det muligt, at lade boksen KUN optage nyeste afsnit i serier i tv'et??

Hvis jeg f.eks. sætter boksen til at optage programserier, så optager den samtlige afsnit, også selvom det er genudsendelser. Opdagede jeg havde 7 af samme afsnit i en serie... Virkelig spild af plads, og irriterende man selv manuelt skal ind i fremtiden at vælge de nyeste afsnit den skal optage... En feature, som er meget meget savnet!!

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan ikke siges hvornår det kommer, der må optages manuelt.
Men man arbejder på en løsning?
Omdømme 7
Badge +7
Et ønske hos en del brugere, mere vides ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Det ville selvfølgeligt være dejligt, hvis muligheden var der. Det er den så ikke, men så besværligt er det ikke at slette. Når jeg har set det seneste afsnit af en serie, sletter jeg alle afsnittene på en gang.
Omdømme 7
Badge +4
Det ville selvfølgeligt være dejligt, hvis muligheden var der. Det er den så ikke, men så besværligt er det ikke at slette. Når jeg har set det seneste afsnit af en serie, sletter jeg alle afsnittene på en gang.

Ja, men hvis man ikke har set set sidste så er det lidt svært, og hvis den så også optager andre serier med lignende titel, er det endnu sværere
Omdømme 7
Badge +7
Når jeg optager de ugentlige afsnit af diverse udsendelser, og her set afsnittet, så bliver det til næste uge sat op, det er ret enkelt.
Omdømme 7
Badge +4
Når jeg optager de ugentlige afsnit af diverse udsendelser, og her set afsnittet, så bliver det til næste uge sat op, det er ret enkelt.

Men det ændrer jo ikke ved, at så kunne man ligeså godt fjerne muligheden for at serieoptage :?:?:?
Omdømme 7
Badge +7
Som det virker for nuværende, det kunne sagtens undværes.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil stadig foretrække, at muligheden er der. Så glemmer man ikke at optage et afsnit.
Omdømme 2
Badge
Jeg savner nu også kraftig denne funktion...

Besvar