Yousee 2020 | YouSee Community
Spørgsmål

Yousee 2020

Jeg vil gerne høre Yousee ift. bland selv fra 2020. Er I dialog om, eller regner I med at (nye) streaming service som amazon prime, dplay og disney plus også bliver en del af jeres bland selv pakker fra 2020? eller bliver det kun tv2play, som kommer i 2020?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Som der er oplyst angående ændringerne, 1/1/20, så er det TV2 Play der kommer med i Streaming udvalget.
Omdømme 7
Badge +7
Yousee vil ikke begrænse sig til de få nuværende muligheder, og dem du nævner er oplagte kandidater.
Omdømme 7
Badge +7
Det eneste der foreligger for nuværende er at der er TV 2 Play der kommer.
Omdømme 7
Badge +6
Yousee vil ikke begrænse sig til de få nuværende muligheder, og dem du nævner er oplagte kandidater.

Ja en som Disney+ tror jeg godt at man kan regne med der i starten af 2020 hos YouSee.
Danmark er et af de få lande i Europa der er blevet udvalgt til at være test kaniner for streaming tjenesten i starten af 2020 og hvad er så mere oplagt end at ligge den ind til afprøvning på kabel TV udbydernes bokse?
Som jeg ser tv pakken 2020, ja så er det et farvel til Yousee not. Man fjerner nemlig de kanaler, som jeg ser mest. Discovery har meldt ud, at de ikke vil være i bland selv pakken,. Som jeg har skrevet mange gange før, ja så skal der være frit valg, på alle hylder. Det der bland selv, er ikke godt nok. Så jeg jeg hopper tilbage på satellit tv, igen.
Omdømme 7
Badge +6
Som jeg ser tv pakken 2020, ja så er det et farvel til Yousee not. Man fjerner nemlig de kanaler, som jeg ser mest. Discovery har meldt ud, at de ikke vil være i bland selv pakken,. Som jeg har skrevet mange gange før, ja så skal der være frit valg, på alle hylder. Det der bland selv, er ikke godt nok. Så jeg jeg hopper tilbage på satellit tv, igen.

Hvad har det her med hvilke streaming tjenester at gøre, der kunne dukke op hos YouSee i 2020?
Intet, så hijack ikke andre brugeres tråde der overhovedet ikke har noget med Discovery kanalerne at gøre, for Discovery sagen findes der allerede oprettede emner om som der kan benyttes.
Omdømme 7
Badge +7
Angående Disney+, Så er der en bruger på FB der lige har skrevet om den mulighed, her gengives svar fra You See.

Tak for din henvendelse.

Jeg vil ikke udelukke, at det kunne blive en mulighed. Om det kommer til at ske, kan jeg dog ikke svare på - her må vi vente og se.

God dag.

Stefan
Omdømme 4
Badge
Beklager, at jeg blander mig i dette, men ....
Det er altså IKKE ulovligt at bruge andre tråde, til at sige noget, og når titlen på tråden er Yousee 2020 - dvs alle tv-pakker, så har det jo også at gøre med Discovery, og vedkommende desuden nævner Bland Selv deri.
Derfor ingen grund til at sige, at Piaggio hijacker tråden.

Husk lige, at der jo også er andre steder i Forum, at det sker 😉

Som jeg ser tv pakken 2020, ja så er det et farvel til Yousee not. Man fjerner nemlig de kanaler, som jeg ser mest. Discovery har meldt ud, at de ikke vil være i bland selv pakken,. Som jeg har skrevet mange gange før, ja så skal der være frit valg, på alle hylder. Det der bland selv, er ikke godt nok. Så jeg jeg hopper tilbage på satellit tv, igen.Hvad har det her med hvilke streaming tjenester at gøre, der kunne dukke op hos YouSee i 2020?
Intet, så hijack ikke andre brugeres tråde der overhovedet ikke har noget med Discovery kanalerne at gøre, for Discovery sagen findes der allerede oprettede emner om som der kan benyttes.

Besvar