Xee kan ikke findes | YouSee Community
Spørgsmål

Xee kan ikke findes

Hej! Jeg har nu i lang tid forsøgt at finde, og se, Xee´s programer men uden held... Jeg har længe haft Yousee, og har tidligere både set Sunday og I Mexico Går Det Godt, men pludselig er kanalen væk, både under tv guiden og når jeg søger på xee´s programmer.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
At bare kontakte bestyrrelsen og få den med, sådan foregår det ikke hos en antenneforening, det kender jeg til i den modsatte ende af Odense, hvor jeg også er medlem af en antenneforening.

For at det går rigtig til iflg. regler og love om antenneforeninger, så skal den slags først indgives som et forslag til foreningen og dernæst skal det behandles på et møde hvor foreningens medlemmer også er med, der skal så medlemmerne stemme om forslaget.
Så her er det knald eller fald blandt medlemmerne der er tilstede ved mødet om kanalen skal indføres eller ej.

En antenneforenings bestyrrelse har ingen hjemmel til bare at trække noget nyt ned over ørerne på foreningens medlemmer, det skal iflg. loven op til afstemning blandt medlemmerne.
Nu har vi godt nok Xee hos vores antenneforening, men det er også fordi at vi har en anden aftale med YouSee om leveringen af TV kanaler, der omfatter ALT hvad de har i deres udbud af kanaler.
Jeg undersøgte det nærmere. Det viser sig at hvis man har Yousee gennem Dsa-antenneforening, kan man ikke modtage kanalen grundet noget med nogle rettigheder...
Omdømme 3
Badge +1
Hej @Johstrine

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar på din henvendelse, så jeg tillader mig lige at give mit besyv med.

Hvis du har Xee-kanalen i din Tv-pakke, så skulle du selvfølgelig meget gerne have adgang til programmerne fra den. For at få hjælp til at finde dit indhold herinde, så kan det dog være en fordel at uddybe de problemer, du oplever yderligere. :)

Er det eksempelvis på en Tv-boks, du oplever fejlen?
Og hvis det er, hvilken Tv-boks sidder du med derhjemme?

Mangler kanalen på alle dine enheder, eller er det måske kun i en mobil-app?

Som fodnote vil dog nævne, at hvis kanalen helt er væk, så vil jeg anbefale dig at kontakte YouSee support på 70704040 mellem kl. 8.00-20.00 for at få dem til at se nærmere på dine rettigheder til kanalen. :)

Anna,
YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +7
Det må være fordi foreningen har eget kanal valg, og derfor har besluttet ikke at nedtage den, der er flere foreninger rundt omkring der selv bestemmer hvad de vil tilbyde deres medlemmer.
Påvirk bestyrelsen og få dem til at få den i udbuddet.

Besvar