X-pvr timeout | YouSee Community
Spørgsmål

X-pvr timeout

Hej - jeg kan ikke optage, og når jeg forsøger at afspille optagelser, lykkes det af og til, men meget hakkende og nogen gange slet ikke. Ind imellem får jeg ovenstående fejlmeddelelse. Jeg har slukket og resat boksen, og jeg har ca. 30 timers optagetid. Boksen har dog været stort set helt fyldt.
Hvad er galt?
Tak for svar - Charlotte

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej LotteRaag

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Kører din tv-boks trådløst eller med netværkskabel, for det kunne godt være fordi den mister internetforbindelsen kortvarigt.
Hej Kasper

Det er noget, der er sket fra den ene dag til den anden (jeg lagde mærke til det i torsdags).

Jeg mener, at boksen sidder med netværkskabel. Nu er jeg ikke hjemme, men på arbejde pt., men som sagt har det fungeret upåklageligt altid - indtil denne fejl er opstået. Jeg troede i første omgang, at det var fordi, boksen stort set var fyldt og har derfor slettet en masse gamle ting, så jeg har 30 timer til rådighed pt.

Håber at høre fra dig igen.

Hilsner Charlotte

Hej igen - for ca. 3 mdr. siden havde jeg samme problem og fik dengang skiftet både TV boks og modem. Nu er problemet der igen.

Skyldes det evt., at YouSee ind imellem kører nogle tests, opdateringer el.lign., så forbindelserne er ustabil? Eller er det måske signalet til Gladsaxe Møllevej i Søborg er ustabilt?

Jeg er godt nok irriteret over igen ikke at kunne optage eller afspille mine optagelser. 

Nogen der har samme problem?

God lørdag

Charlotte 

Omdømme 5
Badge +6

Hej Charlotte

Har du prøvet at slukke boksen på bagsiden, genstarte din router, vente til nettet kører igen og starte boksen op på ny? Forhåbentligt skal der ikke mere til. Hvis det ikke hjælper, sidder vores support klart til at hjælpe. Se mere her: https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan - ja, alt dét ER afprøvet … flere gange.
Seneste nyt er faktisk, at jeg i går afhentede en ny TV boks (efter snak med support lørdag eftermiddag). Den er nu installereret - men jeg kan stadig ikke se mine optagelser. Hvis jeg kan få en optagelse til at starte overhovedet, så hakker den og kører nærmest ikke, så jeg kan ikke se udsendelsen.
Når jeg kommer hjem i dag, vil jeg prøve at bytte alle de medfølgende kabler til router mv. og se, om det hjælper noget (selvom jeg tvivler i og med at alt blev skiftet for ca. 3 måneder siden). 
Der må være et andet grundlæggende problem i min installation, som jeg ikke har mulighed for at finde ud af. - Jeg kommer med en update i morgen, når jeg har prøvet med de nye kabler.
Hilsner
Charlotte

Besvar