tv2 charlie øv bøv | YouSee Community

tv2 charlie øv bøv

Jeg er nød til at ytre min utilfredshed med at man vælger at fjerne kanal 5 fra alle pakkerne og erstatte den Tv 2 Charlie, det er så ærgerligt at man mister landsholdet og de andre (efter min mening) spændende serie fra kanal 5 til fordel for Meyerheim og Co. Øv bøv.
Efter min mening et dårligt sats når man gerne vil erobre kunder og ikke bare tabe flere....

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis aftalen går igennem, så vil kanalerne fortsætte, og Kanal 5 ligges ned til de øvrige kanaler i bland selv. Det er jo lige nu en Grundpakke kanal, og derfor ligger den ikke i bland selv som de andre gør.
Hvis ikke der falder på plads, så vil de også fjernes fra bland selv.
Omdømme 7
Badge +7
Hej @Denførmegetgladekunde

De ændrede medievaner hos danskerne betyder, at vi i fremtiden vil satse endnu mere på Bland Selv, da det giver vores kunder størst fleksibilitet, og på at tilbyde endnu mere af det kvalitetsindhold, som danskerne efterspørger.
Derfor har vi også kigget vores faste tv-pakker i sømmene og skruet på dem, så de i højere grad afspejler vores kunders faktiske medieforbrug. I grundpakken erstatter vi Kanal 5 med TV 2 Charlie, som – selvom den ikke i dag er en del af vores grundpakke - er en mere set kanal.

Vi vil fortsat meget gerne tilbyde vores kunder Kanal 5 og Discovery Networks andre kanaler via Bland Selv, og derfor har vi tilbudt Discovery Network fortsat at være en del af Bland Selv, så alle vores kunder kan vælge tv-kanalerne som en del af deres tv-pakke.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis aftalen går igennem, så vil kanalerne fortsætte, og Kanal 5 ligges ned til de øvrige kanaler i bland selv. Det er jo lige nu en Grundpakke kanal, og derfor ligger den ikke i bland selv som de andre gør.
Hvis ikke der falder på plads, så vil de også fjernes fra bland selv.

Det kommer den og de andre til uanset, så de bare findes som bland selv.
Lige nu bryster Discovery Networks Danmark sig (en taktik), men når det går op for dem at de kommer til at miste millioner i reklame indtægter på års basis, så taget tonen en anden lyd fra deres side af, for hovedindtægten på de kanaler kommer fra deres TV reklamer, uden dem er de kanaler en ren underskudsforretning og lukningstruede.
Omdømme 7
Badge +7
Bolden er hos Discovery, så det er dem der skal beslutte sig til om de vil have kanalerne i bland selv eller lade dem udgå helt.
Med hensyn til de kommercielle interesser, så er det jo de vilkår de er under, så kan de ikke klare sig, så må de lukke, sådan er det på det marked.

Besvar