Spørgsmål

Tv-boksen kan ikke tilkobles trådløst?


Jeg har fået en tv-boks, og jeg har forsøgt at tilslutte den trådløst. Routeren har 5GHz men det virker IKKE. Når man søger, finder den det rigtige trådløse netværk, men skriver efter søgning, at tv-boksen ikke har nogen ip adr. Eller at Yousee ikke genkender boksen, eller at der ikke er signal. Der ER signal, vi kan bruge internettet fra alle andre enheder som IPad, og computer i hele huset... så hvad gør jeg nu? Jeg har prøvet at nulstille tv-boksen og router, uden held!

32 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Hvorfor genstartes den så ikke.? Det løser problemet.
Omdømme 7
Badge +9
Sidst efter en genstart gik der ca. 8-10 dage så blinkede den igen hele tiden...
Omdømme 7
Badge +9
Den fejl du beskriver er ikke oplevet, det sker at der ikke opnås forbindelse, så blinker den bare til den genstartes så er der forbindelse.
Omdømme 7
Badge +9
Men jeg har fundet en vej at omgå ''problemet'' ved at slukke for boksen, efter den er sat til Normal strømbesparelse og efter 1 minut tænde den igen. Så lyser lampen igen hele tiden.
Omdømme 7
Badge +9
Jeg bruger indstillingen høj besparelse.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Jorn-Hansen

Det kan jeg godt være i tvivl om, og det mest optimale er selvfølgelig at få den til at holde op med det. Er det muligt at se om den gør det på WiFi og sker det ligemeget hvilken port der bruges i routeren?
Omdømme 7
Badge +9
Jeg kunne godt prøve at skifte port, men da det kun er ca. hver 10. gang jeg tænder for boksen den gør det, tror jeg ikke det vil virke bedre. Men boksen er tilsluttet nettet og virker OK.

Besvar