Tv-bokse hos YouSee | YouSee Community
Sticky

Tv-bokse hos YouSee

Omdømme 6
Badge +4
  • Tidligere administrator
  • 628 kommentarer
Kære bruger,

Vi ser af og til, at der her på forum kan være lidt forvirring om, hvad de forskellige tv-bokse hedder, samt hvordan man finder ud af det. Fejlsøgningen og funktionerne på vores tv-bokse er meget forskellige, så for at få - og give - den bedste hjælp, så er det vigtigt at vide hvilket udstyr der er tale om.

I dette indlæg gennemgår vi de mest gængse tv-bokse, så du hurtigt kan se, hvilket udstyr du sidder med - og hvad det hedder 🙂

Vi ligger ud med tv-bokse til dig med Kabel-TV:

Humax Tv-boks Model: YS-4000:

Humax Tv-boks Model: YSR 2000:

YouSee Plus Tv-boks Model: Samsung:

Videre til tv-bokse på DSL:

Humax Tv-boks Model: YS-4000:

Cisco Tv-boks med harddisk Model: ISB2231:

Digitalmodtager med digitalt display Model CIS5030:

Cisco Tv-boks til tv i flere rum Model ISB2201:

Digitalmodtager til Tv i flere rum Model VIP2502EW:

Vi håber at denne tråd kan hjælp med at identificere dit produkt - hvis din TV-boks mangler, så skriv endelig en kommentar :)

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej @clauskofod

Jeg vil da også gerne vide hvilken tv-boks du har 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Det er muligt at grunden til det er at den ikke længere er aktuel. Hvis tråden blev oprettet i dag, så ville Samsung boksen ikke være nævnt, da den er udgået.

Kan se i andet opslag at det er en Cisco boks der haves, hvilken en er det?
Omdømme 1
Hej min tv-boks mangler herinde.
Omdømme 7
Badge +7
Netop, og så i en tråd der gør opmærksom på at man skal være opmærksom på det.
Omdømme 7
Badge +4
Hej yousee jeg har et spørgsmål min boks har de sidste par dage når man har slukket den gået i dyb dvale så når man tænder den så skal den starte helt op på ny og det har den altså aldrig gjort før ? hvad kan jeg evt gøre ved det??

Måske du lige skulle sige hvilken boks, og om det er kabel TV eller DSL
Hej yousee jeg har et spørgsmål min boks har de sidste par dage når man har slukket den gået i dyb dvale så når man tænder den så skal den starte helt op på ny og det har den altså aldrig gjort før ? hvad kan jeg evt gøre ved det??

Besvar