TV boks | YouSee Community
Spørgsmål

TV boks

Jeg er ret irriteret over, at min boks optager genudsendelser af programmer, når jeg konsekvent vælger at indstille den til "kun første gang" ! Og hvorfor mon standardindstillingen er sat til at optage både første gang og genudsendelser? Det ville da være mere logisk med en standardindstilling, hvor programmet kun optages første gang, det sendes, for hvem har lige brug for at have flere optagelser af det samme program liggende?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der problem ser ikke ud til at kunne løses, nu skrives der ikke hvilken boks der haves, men problemet så vidt vides er på alle platforme.
Men det har ikke "altid" været sådan! Det er et nyere fænomen med min boks, at den optager genudsendelser, selv om jeg har fravalgt den mulighed!
Der MÅ da kunne gøres noget ved det! En eller anden sidder vel og laver program/styresystem til tv boksen og dens funktioner, og så kan han vel gå ind og rette problemet på sin computer!l
Omdømme 7
Badge +7
Der har været ønsket længe at en sådan funktion existerer, men der er endnu intet sket, om det vil/kan ske må afventes.

Besvar