trådløs forbindelse (til printer) | YouSee Community
Spørgsmål

trådløs forbindelse (til printer)

Efter YOYSEE's anmodning har jeg revideret mine mail indstillinger, bl.a. en netværksnøgle. Det var lidt svært at forstå, og efterfølgende virkede vores trådløse forbindelse til vores Brother printer ikke, for første gang i 2 år. Printeren fortæller at netværksnøglen er forkert. Jeg troede, at netværksnøglen var det samme som netværkskoden, der står under ruteren. Det virker bare ikke.
Hvad gør jeg, der absolut ikke forstår mig på it.
Vh. Finn

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Log in kode til Mail m.v har intet at gøre med Wi-Fi koden som enhederne logger på med.
Omdømme 3
Badge +1
Hej Finn

Som Radiomanden skriver, så er koden til din mail sædvanligvis ikke den samme, som til dit internet.

Hvis du logger ind på Mit YouSee og klikker på "Bredbånd", vil du kunne se koden til dit netværk, som er den, din printer sandsynligvis skal bruge. Desværre er det ikke muligt for os at vise koden i andet end krypteret form, så det er muligt, at du skal ind og ændre den igen.

Vi kan desværre ikke hjælpe med opsætningen af din printer, men hvis du skal have hjælp til at ændre netværksnøglen, vil jeg anbefale dig at kontakte vores tekniske support. De sidder klar på 70704040 mellem 8.00-20.00 alle ugens dage.

Anna
YouSee Forum Team

Besvar