Streaming | YouSee Community
Svar

Streaming

Jeg kan ikke streame fra min Ipad til mit nye tcl tv, med indbygget chromcast fra youseetvogfilm og tv2play,??
icon

Bedste svar af Forummanden 15 januar 2019, 01:18

Er du sikker på, det er chromecast? Miracast er nemlig indbygget i mange fjernsyn, og det understøtter Yousees app ikke.
Se original

13 Kommentarer

Er du sikker på, det er chromecast? Miracast er nemlig indbygget i mange fjernsyn, og det understøtter Yousees app ikke.
Omdømme 7
Badge +7
Det er et Android TV, der kan ikke Castes til det, da det ikke understøttes. Der kan derimod installeres You See App'en på det.
Ja jeg er sikker på det er chromcast,og jeg kan streame fra DR.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det er CC når det er Android TV OS, men som skrevet, så kan You See Android TV App'en installeres på det. Derved behøves der ikke at Caste.
Jeg har forsøgt at installere appen men den kan ikke findes,men det er vel noget med at tcl vil bestemme hvilke app man lægger ind.?
Omdømme 7
Badge +7
Den skulle da gerne ligge i TV OS Play Butik, som den gør til de øvrige TVer som har Android TV OS.
Jeg kan kun finde en der hedder tv4 app store og playbutik de kan ikke finde noget,kan det være for gammelt software,flatpanels skriver at de opdaterer til noget der skulle hedde Oregon?
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken årgang er TVet.?
https://kundeservice.yousee.dk/Tv/Brug-tv/YS-app-paa-tv/android
Er der enheder appen ikke virker på? Ja, smart tv fra TCL og Thomson er ikke understøttet

Mht. den indbyggede Chromecast: Det kan være en lille ting, som DRs app tager højde for, men som Yousees ikke gør.
Tv,et er juni 2018
Omdømme 7
Badge +7
Er det opdateret til Oreo.? Den er i hvertfald på vej.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1547225853
Nej ikke endnu.må vente og se hvad der så sker.men tak for inputtene
Omdømme 7
Badge +7
Hej NyBruger17

Jeg har markeret Forummandens svar som bedste svar, da det som udgangspunkt er rigtigt, at vi ikke understøtter indbygget cast-funktioner i tv 🙂

Jeg håber du har fundet en løsning 🙂

Besvar