Pay not and see you til Yousee. | YouSee Community
Spørgsmål

Pay not and see you til Yousee.

Hvis yousee fjerner Discovery kanalerne fjerner i også os som kunde.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er det ligemeget, hvor meget du skal betale for Discovery kanalerne?
Nej men jeg kan sikkert få dem billiger eller til samme pris som jeg betaler nu via en anden udbyder.
Omdømme 7
Badge +7
Ved det ikke. Stofa har proklameret, at deres priser stiger. Andre har udtalt, at det er overvejende sikkert , at prisen stiger. YouSee er de eneste, der ikke stiger til nytår. Jeg vil også gerne beholde Discovery, men ikke for enhver pris.
Omdømme 7
Badge +6
Ved det ikke. Stofa har proklameret, at deres priser stiger. Andre har udtalt, at det er overvejende sikkert , at prisen stiger. YouSee er de eneste, der ikke stiger til nytår. Jeg vil også gerne beholde Discovery, men ikke for enhver pris.

Overvejende sikkert og vil ikke udelukke, det er de ord jeg har læst af udtalelser fra alle de andre store TV udbydere som pressen har talt med.
Så man kan reelt godt regne med at der vil ske pris stigninger hos de andre i 2020 og at det helt og holdent skyldes at Discovery kanalerne bliver dyrere.
Omdømme 7
Badge +7
Så man kan reelt godt regne med at der vil ske pris stigninger hos de andre i 2020 og at det helt og holdent skyldes at Discovery kanalerne bliver dyrere.

Det er en god formodning, og med god sandsynlighed den rigtige.

Besvar