Optagelser bliver ikke gennemført (den nye Yousee tv boks) | YouSee Community

Optagelser bliver ikke gennemført (den nye Yousee tv boks)


Jeg har sat yousee boksen til at optage flere forskellige udsendelser, men mange af dem bliver ikke optaget. Når jeg går ind på Min SIde for at se optagelserne står der bare, at Den planlagte optagelse blev ikke gennemført, men når jeg programmerer boksen til at optage får jeg ikke nogen fejlmeddelelser om, at optagelsen ikke kan gennemføres osv. og der 98% ledig harddisk....


36 Kommentarer

[quote=cati]

Er det en humax kabel TV boks du har ?

Er routeren en 5 Ghz ? Det står nor malt i SSID navnet[/quote

Jeg har vist fået løst problemet, fik et link inde på Facebook /yousee som ser ud til at virke nogenlunde, nu optager den nået at det jeg sat den til, bortset fra en udsendelse i nat[/quote]

Du skriver at du fik et link som løste problemet. Hvilket link/hvad var løsningen?
Omdømme 7
Badge +6
Mener du at det er din B&O remote som ikke har den røde tast?
Det er måske en af de her Beolink 1000 eller 5000 remotes?

Ja de er lidt af noget mangelfuldt skidt. Sådan en havde en af mine venner også fået smidt i nakken med sit TV der i slutningen af 90'erne, som ikke havde den røde, grønne, gule eller blå tast.
Derfor købte han sig senere en Beo4 Remote i stedet for.




Nej - jeg har deres nyeste fjernbetjening.


BeoRemote One? Den har da de røde, grønne, gule eller blå taster.
Du kan sågar se dem meget tydeligt at de sidder det samme sted som piletasterne:
https://www.bang-olufsen.com/da/collection/apps-and-accessories/beoremote-one
Mener du at det er din B&O remote som ikke har den røde tast?
Det er måske en af de her Beolink 1000 eller 5000 remotes?

Ja de er lidt af noget mangelfuldt skidt. Sådan en havde en af mine venner også fået smidt i nakken med sit TV der i slutningen af 90'erne, som ikke havde den røde, grønne, gule eller blå tast.
Derfor købte han sig senere en Beo4 Remote i stedet for.




Nej - jeg har deres nyeste fjernbetjening.
Omdømme 7
Badge +6
Mener du at det er din B&O remote som ikke har den røde tast?
Det er måske en af de her Beolink 1000 eller 5000 remotes?

Ja de er lidt af noget mangelfuldt skidt. Sådan en havde en af mine venner også fået smidt i nakken med sit TV der i slutningen af 90'erne, som ikke havde den røde, grønne, gule eller blå tast.
Derfor købte han sig senere en Beo4 Remote i stedet for.
Kan se hvad du mener - har bare sat den op med B&O fjernbetjening, der er ingen rød knap. Men hiver jeg anden betjening frem så virker det når jeg trykker på rød knap ... men lidt bøvlet med 2 fjernbetjeninger og man fjerner rød knap på film lige pludselig ... har altid virket ved at gå ind på optagelsen
Omdømme 7
Badge +4
Du kal ikke gå derind, men trykke på den røde opå fjernbetjeningen i billedet inden
Ja, EPGen.





Ingen optageknap
Ja, EPGen.



Også der jeg altid har gjort det og ingen rød knap ved film ... når jeg trykker det program frem jeg vil optage
Omdømme 7
Badge +7
Ja, EPGen.

EPG hvad mener du ? Mener du via optageren ... der har jeg altid kunne optage og rød knap væk på film og ikke andre ting
Omdømme 7
Badge +7
Der kan fint optages film, der skal bare gøres direkte i EPGen.
Her snart 2018 er det stadigt et problem - film kan den ikke optage og mange ting optager den ikke ...
[quote=mich]Nu har jeg fabriksindstillet min boks, genstartet min boks og nye router flere gange. Den skriver den optager, men når jeg går ind og kigger på det den sku have optaget er der sort skærm
Nogen anden ide?
Vil det evt virke hvis jeg sætter min gammel router til og kan jeg det
Mvh cati


Er det en humax kabel TV boks du har ?

Er routeren en 5 Ghz ? Det står nor malt i SSID navnet[/quote




Jeg har vist fået løst problemet, fik et link inde på Facebook /yousee som ser ud til at virke nogenlunde, nu optager den nået at det jeg sat den til, bortset fra en udsendelse i nat
Omdømme 7
Badge +4
Nu har jeg fabriksindstillet min boks, genstartet min boks og nye router flere gange. Den skriver den optager, men når jeg går ind og kigger på det den sku have optaget er der sort skærm
Nogen anden ide?
Vil det evt virke hvis jeg sætter min gammel router til og kan jeg det
Mvh cati


Er det en humax kabel TV boks du har ?

Er routeren en 5 Ghz ? Det står nor malt i SSID navnet
Nu har jeg fabriksindstillet min boks, genstartet min boks og nye router flere gange. Den skriver den optager, men når jeg går ind og kigger på det den sku have optaget er der sort skærm
Nogen anden ide?
Vil det evt virke hvis jeg sætter min gammel router til og kan jeg det
Mvh cati
Omdømme 7
Badge +4
Har lige fået ny router, nu kan jeg ikk optage, den skriver at min harddisk er fuld. Men når jeg går i gemte optagelser skriver den af der ikk er nogen.
Nogen ideer
Mvh catidk


Tror det er et andet problem,

Har du gået ind i genstart boks ?
Har du prøvet gendan indstillinger
Hvis du ingen optagelser har, ville jeg vælge gendan fabriksindstillinger
Omdømme 7
Badge +4
Oplever det samme problem. Selvom den kun er sat til at optage et program, kan man aldrig regne med, at det bliver optaget. Hver anden gang står der "Planlagt optagelse blev ikke optaget". Meget irriterende. Nogen bud?

Kørte du med alm. strømbesparelse eller dyb dvale ?

Har du haft det efter opdateringen den 3/11 ?
Omdømme 7
Badge +4
Lige en ting mere, måske er det min boks, der er noget galt med, jeg får den nemlig byttet ud, afventer den nye kommer, så kan jeg lade den stå som mich siger og se om den nye virker. Mit råd er så, at kontakte YOUSEE, måske skal boksene udskiftet, jeg har kun haft min 2 mdr og får det selvfølgelig uden beregning

Har du fået en ny boks ?

Har du haft problemet igen ? Og før eller efter opdateringen den 3/11 ?
Har lige fået ny router, nu kan jeg ikk optage, den skriver at min harddisk er fuld. Men når jeg går i gemte optagelser skriver den af der ikk er nogen.
Nogen ideer
Mvh catidk
Oplever det samme problem. Selvom den kun er sat til at optage et program, kan man aldrig regne med, at det bliver optaget. Hver anden gang står der "Planlagt optagelse blev ikke optaget". Meget irriterende. Nogen bud?
Lige en ting mere, måske er det min boks, der er noget galt med, jeg får den nemlig byttet ud, afventer den nye kommer, så kan jeg lade den stå som mich siger og se om den nye virker. Mit råd er så, at kontakte YOUSEE, måske skal boksene udskiftet, jeg har kun haft min 2 mdr og får det selvfølgelig uden beregning
Omdømme 7
Badge +4
Hvis du vil have, din boks skal overholde loven mht strømforbrug, så kunne du resette den til fab riksindstilling. Hvor ville det være godt, hvis Yousee meldte ud at det var en kendt fejl
Hej mich kan bare sige, hvad teknikeren sagde hos YOUSEE, og efter jeg har rettet, har jeg ingen problemer.
Har lige checket, det er under strømbesparelse, det skal være normal og dvale aldrig

Besvar