Optagelser bliver ikke gennemført (den nye Yousee tv boks) | YouSee Community

Optagelser bliver ikke gennemført (den nye Yousee tv boks)



Vis første besked

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Hvis du retter den til alm. dvale så "slukker" den aldrig og bruger 13 - 14 w i timen døgnet rundt. Min optager hver gang, selvom den står i "dyb dvale"
Jeg havde samme problem, fik at vide det var grundet den sidste opdatering, jeg skulle rette dvale til normal og næste til aldrig. Desværre kan jeg pt ikke komme ind i boksen, så jeg kan ikke skrive nøjagtig hvor det var henne, men håber dette kan hjælpe
Jeg oplever desværre samme problem - og det er meget irriterende!

Har YouSee en løsning undervejs - og hvad er tidshorisonten?

Mvh
Jesper
Omdømme 1
Er der en opdatering på dette problem?
Oplever det nemlig også. Det er ikke alle optagelser den fejler i. Faktisk mest dem hvor der IKKE er andre ting der bliver optaget samtidig.
Har tjekket for opdateringer til boksen, og den meddeler at jeg allerede har den nyeste opdatering
Genstart boksen, min ville ikke optage i over en uge. genstartede og opgraderede til nyeste i dag og nu optager den igen.
Har igen og igen og igen mødt meddelelsen "Planlagt optagelse blev ikke optaget", og kan garantere at boksen ikke var sat til at optage flere programmer samtidigt. Senest, i går, satte jeg boksen til at optage krimiserien "Sirener" (alle kommende afsnit) på DR 1. Og ikke andet! I dag får jeg så ovenstående meddelelse. Til højre i menuen under  "Optagelser" står der "Sirener (1:4)  Optaget i går kl. 22:00".  Når jeg så vælger afsnittet, bliver jeg mødt med dialogboksen: "Slet optagelse Du er ved at slette optagelsen "Sirener" fra tv-boksen. Er du sikker på, at du ønsker at slette optagelsen? Slet Fortryd." Vælger selvfølgelig Fortryd! Men facit er at det ikke er muligt at afspille optagelsen. Møder meddelelsen ovenfor næsten hver gang jeg vil afspille en optagelse, men oftest har jeg kunnet afspille et afsnit, formentlig fordi det samme afsnit er optaget flere gange på grund af genudsendelser, andre gange har jeg måttet ty til Arkiv.  Hvis YouSee har erkendt problemet for flere uger siden, så er det sandelig på høje tid at de får det løst. Det er en basisfunktion der ikke virker!

Nå, må ind på Arkiv.

Knud

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:
 Der er en del der har skrevet på FB omkring det problem, at der mistes mange optagelser, har selv oplevet det en enkelt gang.

Jeg har prøvet en enkelt gang, men efterfølgende opdagede jeg, at jeg havde forsøgt med en 4. samtidig optagelse.

Omdømme 7
Badge +7
 Der er en del der har skrevet på FB omkring det problem, at der mistes mange optagelser, har selv oplevet det en enkelt gang.

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:
 You See er klar over problemet, så det vil blive løst.

Hvis det er et gennerelt problem, så burde jeg vel også ha' prøvet det, men det har jeg ikke.

Omdømme 7
Badge +7
 You See er klar over problemet, så det vil blive løst.

Omdømme 7
Badge +7
danpedersen skrev:
Jeg har sat yousee boksen til at optage flere forskellige udsendelser, men mange af dem bliver ikke optaget. Når jeg går ind på Min SIde for at se optagelserne står der bare, at Den planlagte optagelse blev ikke gennemført, men når jeg programmerer boksen til at optage får jeg ikke nogen fejlmeddelelser om, at optagelsen ikke kan gennemføres osv. og der 98% ledig harddisk....

Boksen kan optage 3 samtidige optagelser. Planlægges optagelsen nr. 4, kommer der en kort medddelelse øverst på skærmen om, at optagelsen ikke kan gennemføres. Hvis ikke det er problemet, kan du ringe til YouSee på 7070 4040.

Besvar