Nye mindre boks | YouSee Community
Spørgsmål

Nye mindre boks

Jeg har netop haft samme problem hvor man kun kan trykke ok til at formatere alt med tungt hjerte at få alle optagelser slettet som jeg både ringede om til kunde service og support og endvidere blev den mange gange ved på en sort skærm når jeg skulle se Viaplay få beskeden på engelsk om jeg skulle lukke min app på mit Tv og prøve senere som aldrig hjalp så det var kun tilfældigt at det virkede. Jeg måtte så aflyse tekniker når det nu virkede til to dage efter samme problem så jeg skrev en reklamation og blev kort efter kontaktet af en meget høflig forstående overordnet så jeg fik netop uden diskussion den nye mindre jeg intet vidste om og en gratis måned bland selv. Flot service. Jeg forstod bare ikke at optagelser kommer i skyen men alligevel under system info syntes jeg ikke der er så mange timers plads til optagelser som håbet. Og jeg har svært ved at se nogen forbedringer andet end størrelsen. Det indlæg der lignede mit problem så jeg var skrevet under navnet Briane som gør mig underligt til mode da mit navn er Brian og kun meget få ved at jeg i sjov har sagt længe siden ved festerat jeg var født kvinde kaldet Briane, så det er ikke trygt at nogen skriver som det var mig da ingen har det navn, så vær venlig at find frem til personen der har lavet det indlæg da der ikke er foregået noget lovligt

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar