Ny tv udbyder | YouSee Community
Spørgsmål

Ny tv udbyder

Hej
Er det jeres mening vi skal miste de her kanaler,
Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, ID - Investigation Discovery, Eurosport 1, Eurosport 2, Canal 9, Discovery Channel, TLC, Animal Planet og Discovery Science – samt streamingtjenesterne Dplay, Eurosport Player og Golftv,
for så så skal jeg i gang med og finde en anden tv udbyder.
Mvh René

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Ja det er deres mening:

https://mustsee.yousee.dk/tv2020
Omdømme 7
Badge +3
Dplay og Eurosport Player mistes ikke da de er uafhængige af YouSee. De kræver kun en internetforbindelse. Man vil med Dplay kunne se alle de kanaler, som kan forsvinde fra YouSee. Golftv har jeg ikke kendskab til.
Omdømme 7
Badge +3

Få TV 2 Play i din tv-pakke

Med Bland Selv kan du i dag blande Netflix, HBO Nordic, C More og otte andre streamingtjenester ind i din tv-pakke. Og snart får du endnu mere at vælge imellem. I løbet af 2020 bliver den populære danske streamingtjeneste TV 2 Play nemlig en del af Bland Selv.
Vi kommer også til at producere nye danske serier sammen med TV 2, som du kan se, uanset om du har Bland Selv eller ej.

Golftv, er som navnet siger en streaming tjeneste der kun sender golf, mest PGA herre golf fra USA.

Btw, Nogen sige TV2 Play kommer til den 1. januar, men de har ikke sat en tid det kommer i Bland Selv...

Omdømme 7
Badge +7
Korrekt, TV2 Play vil komme ind i Streaming udbuddet.
Omdømme 7
Badge +3
Korrekt, TV2 Play vil komme ind i Streaming udbuddet.

Men ved du eller andre hvornår vi kan få TV2 Play i Bland Selv, om det er uden sport?

Btw, Jeg giver 39 kr. pr. måned for Play kun med sport, da jeg ikke ser film eller serier...
Omdømme 7
Badge +7
Tjenesten kommer som det er oplyst ind ved kanalomlægningen i det nye år.
Omdømme 7
Badge +3
Der er flere muligheder for indhold i TV2 Play. Det oplyses ikke hvad der tilbydes som bland selv. Hvis man kan vælge TV2 Play med livekanaler skal man naturligvis ikke også medtage de samme kanaler som bland-selv kanaler. TV2 og TV2 Charlie kan man dog ikke slippe for da de ligger eller kommer til at ligge i grundpakken. Abonnement direkte på TV2 Play bliver billigere hvis man vælger med reklamer. Det er uklart om de fire særlige TV2 Play-kanaler (som kun abonnenter på TV2 Play har adgang til) følger med hos YouSee på en eller anden måde.

Hele TV2 Play-pakken
Alle TV 2s livekanaler samt fuld adgang til alt indhold på TV 2 Play.
Fås med eller uden reklamer (Alm. reklameblokke indgår altid i Live-TV).

TV2 Play basispakken
Alle on demand-programmer på TV 2 Play – uden TV 2s livekanaler.
Fås med eller uden reklamer.

Besvar