nu er det sku for dyrt | YouSee Community
Spørgsmål

nu er det sku for dyrt

• Søg

Søgeresultater: "hvis vi nu ikke kan se dansk fodboldt så smutter jeg fra yousee for så er det sku en dyr afd for uden sport vil jeg kun give det halve for man gider ikke se film og serier hele tiden og jeg betaler 1100kr om måneden og jeg kan få bedder vilkår andre steder jeg syndes det er på tide at i sætter priserne ned i er nu den dyrestr afd og der er alså ikke meget til forskæld og jereas hastihed er ret dårlig så få nu orden på det hele ellers smutter mange fra jeg"

28 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej 52jimmy
Velkommen på YouSee Forum 🙂

Vi har mange fodboldfans blandt vores kunder, og vores vigtigste opgave er at give dem mulighed for at vælge lige præcis det indhold, som de foretrækker. Derfor vil fortsat gerne tilbyde tv-kanalerne via Bland Selv og har tilbudt Discovery Networks, der har rettighederne til Landsholdets kvalifikationskampe og nogle af kampene i Superligaen, at kanalerne fortsat bliver en del af vores Bland Selv-univers.

Sportsrettighederne er i dag spredt ud på mange forskellige kanaler. Fx bliver slutrunden af fodbold EM 2020 vist på DR og TV3, mens Kanal 5 har rettighederne til kvalifikationskampene, som spilles i dette efterår. Derfor kan det være en fordel for mange sportsinteresserede at blande sin egen tv-pakke med Bland Selv.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, bland selv er ikke det stygge monster, det er til for at gøre det det individuelt med hensyn til det der ønskes set.
Omdømme 7
Badge +6
Og til gengæld, så kommer folk til meget nemt at kunne se fodbold i UHD bare ved at tænde for fjernsynet, altså hvis man da har sådan et TV med UHD.
Viasat Ultra HD viser Superliga, Premier League, Champions League og Bundesliga kampe.
Formel 1 viser de også på kanalen.
Men kan i ikke ligge kortene på bordet? Hvad vil det koste mig at fastholde min pakke og tilkøbe alle de fodboldkanaler jeg mister? Det er jo derfor jeg har fuldpakken? Det må i kunne svare på?
Omdømme 7
Badge +7
Dette er et bruger til bruger forum.

Hvis det hele komme på plads, så vil kanalerne være i bland selv, så der skal haves en sådan pakke 10, 20 eller 36 kanaler.
En fuld pakke uden min mands elskede fodboldkanaler, men i stedet en række kanaler med film, film og film. Ja vi kunne jo spare nogle penge for nu er der ikke noget i fuldpakken, der er relevant mere så vi kunne snuppe mellempakken, men men men, det ville give en misfornøjet husbond. Bland selv tv med bokse og pis og hans pumpestok, så kan vi lige så godt vælge et andet selskab.Fibernet er jo også i vores gade. Med den tossede beslutning You see laver så skulle vi alle kollektiv opsige vores abonnement hos you see
Men kan i ikke ligge kortene på bordet? Hvad vil det koste mig at fastholde min pakke og tilkøbe alle de fodboldkanaler jeg mister? Det er jo derfor jeg har fuldpakken? Det må i kunne svare på?

Selve tv-kanalerne koster det samme, uanset om det er den faste fuldpakke eller bland selv.

Med bland selv og mellempakken har du adgang til de kanaler, som normalt kun ligger i fuldpakken. Dvs. du kan måske ligefrem spare penge, hvis du ikke ser alle kanalerne.
Omdømme 7
Badge +6

Selve tv-kanalerne koster det samme, uanset om det er den faste fuldpakke eller bland selv.

Med bland selv og mellempakken har du adgang til de kanaler, som normalt kun ligger i fuldpakken. Dvs. du kan måske ligefrem spare penge, hvis du ikke ser alle kanalerne.

Netop, for nu kommer folk til helt og holdent til at kunne bestemme selv hvad de kun gider at have af de Discovery Networks kanaler og behøver ikke at smide pengene ud af vinduet på kanaler fra dem, som de ikke gider at se.
Det er jo netop derfor at at ham der diretøren Christian Kemp fra Yousee Networks står og lukker alt det lort ud på TV, fordi at de kommer til at miste penge på de kanaler fra dem som ingen gider at se.

Så roligt blod indtil videre, for Christian Kemp har ikke det sidste ord at sige i det her sammenhæng, det har der i mod hans amerikanske chef David Zaslav., der er CEO for hele Discovery Networks.
I USA fravælger de jo også tvungne kanaler hos flere kabel tv operatører og slår over til selv bestemmelse, så det er noget at David Zaslav er vant til.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg læser ikke normalt aviser, men købte en i dag da Discovery Networks havde indrykket annoncer i en del af de største aviser, hvor der bla. blev skrevet at deres kanaler ikke ville komme i Bland Selv hos Yousee. Så holder både Yousee og DN hårdt på deres, er der ingen feks. fodbolds kvali kampe at se hos Yousee.
Omdømme 7
Badge +3
Bla. Nu spørges der til priser, jeg sparede ca. 750 kr. pr. kvartal, ved at få Bland Selv, istedet for Fuld pakke og ekstra kanaler.
Omdømme 7
Badge +7

Hej ForumBruger2116

En Grundpakke med Bland Selv 10 koster det samme som en fast Mellempakke, ligesom en Grundpakke med Bland Selv 36 koster det sammen som en fast Fuldpakke. Pointene du får i din Bland Selv løsning, kan du så frit bruge til at vælge præcis de tv-kanaler eller streamingtjenester, der passer dig, fx Netflix, Nordisk Film+, Viaplay eller noget helt 4.

Det koster som udgangspunkt ingenting at skifte fra en fast tv-pakke til en pakke med Bland Selv inkl. en tv-boks.

Hvis man bor i en forening, hvor I har en kollektiv aftale med YouSee kan der være andre priser i fht, hvad I giver for en fast tv-pakke og hvad Bland Selv koster. Alle kunder vil modtage et særskilt brev eller mail, om hvad ændringerne betyder for dem.
Omdømme 4
Badge

Men kan i ikke ligge kortene på bordet? Hvad vil det koste mig at fastholde min pakke og tilkøbe alle de fodboldkanaler jeg mister? Det er jo derfor jeg har fuldpakken? Det må i kunne svare på?Hej ForumBruger2116

En Grundpakke med Bland Selv 10 koster det samme som en fast Mellempakke, ligesom en Grundpakke med Bland Selv 36 koster det sammen som en fast Fuldpakke. Pointene du får i din Bland Selv løsning, kan du så frit bruge til at vælge præcis de tv-kanaler eller streamingtjenester, der passer dig, fx Netflix, Nordisk Film+, Viaplay eller noget helt 4.

Det koster som udgangspunkt ingenting at skifte fra en fast tv-pakke til en pakke med Bland Selv inkl. en tv-boks.

Hvis man bor i en forening, hvor I har en kollektiv aftale med YouSee kan der være andre priser i fht, hvad I giver for en fast tv-pakke og hvad Bland Selv koster. Alle kunder vil modtage et særskilt brev eller mail, om hvad ændringerne betyder for dem.

Hej Kasper
Har abonnement på fuldpakken. Uden, at det kobles på bland selv pakken, så hvis jeg forstår det ret, så skal jeg alligevel kobles på: Bland selv pakken, eller den mellemværende? Hvis jeg stadig har eller vil have tilgang til: DS kanaler? Er dette korrekt forstået?
Omdømme 7
Badge +7
Hvis DN kanalerne ønsker at fortsætte som tilbudt, så skal der haves en bland selv pakke for fremadrettet at kunne se kanalerne.
Omdømme 4
Badge
Hvis DN kanalerne ønsker at fortsætte som tilbudt, så skal der haves en bland selv pakke for fremadrettet at kunne se kanalerne.
Okay, så langt så godt. Kommer det ikke til at koste ekstra? Eller er det med i bland selv pakken? Hvis dette er løsningen, så er den vej jeg går.
Omdømme 7
Badge +7
Bland selv 10 er samme pris som mellempakke, med Grundpakke bland selv 36 er samme pris som fuldpakken med Grundpakke og Mellempakke, ind i mellem de 2 ligger så bland selv 20 med Grundpakke.
Omdømme 4
Badge
Bland selv 10 er samme pris som mellempakke, med Grundpakke bland selv 36 er samme pris som fuldpakken med Grundpakke og Mellempakke, ind i mellem de 2 ligger så bland selv 20 med Grundpakke.
Alligevel som bruger. Uanset pakkeløsning. Modtager jeg så DS kanaler på samme pris? Uden omkostninger? Det bliver åbenbart dyre. Hvis jeg bibeholder den store pakke? det giver sig selv., at jeg skal skifte til bland selv pakken, så jeg stadig har samme pris, som fuldpakke? DS kanaler?
Omdømme 7
Badge +7
Læs om bland selv her. https://yousee.dk/tv.aspx?gclid=Cj0KCQjw_absBRD1ARIsAO4_D3t8qQtfK97x6GvfKPnorph2xBZ68cxR1GasSPSDuETS-ut5qJsGbY8aAtsVEALw_wcB
Omdømme 1
Hej Forum

For mit vedkommende vil en ændring fra fuldpakke til Bland selv 36 betyde en betydelig stigning pr. mnd.
Jeg giver 473,54kr. for fuldpakken om måneden. Bland selv 36 koster 579kr. om måneden(prisen fundet på yousee under produkter). En stigning på over 100kr. Virkelig en god forretning for Yousee.

Og hvad kommer der til at ske med YouseeMore og den fordel jeg har fået ved at have fuldpakken?

Men lad os nu se hvad de faktiske priser bliver i fremtiden og om Yousee kan lokke Discovery tilbage i folden.
Hvis det bliver de 100kr. dyrere og jeg ikke kan se Giro d´Italia og andre cykelløb på Eurosport, må jeg desværre finde en anden udbyder af tv, internet og mobil. Trist har ellers altid været meget tilfreds med Yousee - selv med deres små irriterende fejl.

Hilsen
EBM

Hej Forum

For mit vedkommende vil en ændring fra fuldpakke til Bland selv 36 betyde en betydelig stigning pr. mnd.
Jeg giver 473,54kr. for fuldpakken om måneden. Bland selv 36 koster 579kr. om måneden(prisen fundet på yousee under produkter). En stigning på over 100kr. Virkelig en god forretning for Yousee.

Er du logget ind, når du tjekker priser? Ellers får du kun oplyst listeprisen.
Omdømme 4
Badge
Læs om bland selv her. https://yousee.dk/tv.aspx?gclid=Cj0KCQjw_absBRD1ARIsAO4_D3t8qQtfK97x6GvfKPnorph2xBZ68cxR1GasSPSDuETS-ut5qJsGbY8aAtsVEALw_wcB

Fatter ikke det der med: Point? Måske derfor, at jeg er tilbageholdende med systemet? Bland Selv!?
Omdømme 7
Badge +7
I bland selv 10 er 1 Point Kr. 18, i bland selv 36 er det lige under Kr. 8.
Omdømme 4
Badge
Læs lige det svar fra Kasper, han svarer slet ikke noget om Fuldpakken, som trådstarteren nævner, og hvad fortæller det lige ??
Kasper svarer jo ikke engang på det, som vedkommende nævner i indlægget, feks pris.
Nej, alt hvad der bliver talt om (fra Yousee's side) er - Bland Selv.

Det siger jo alt, hvilket jo er, at De kun må/vil tale om Bland Selv - virkelig dårlig reklame for Yousee.
Ikke engang hjælp til spørgsmål, nej nej. Kun tale om Bland Selv. Ikke så underligt, at folk med ældre tv-pakker bliver træt af det, og i stedet tænker på at forlade Yousee.
Omdømme 7
Badge +7
De faste pakker er væk fra hjemmesiden, da de sådan set er "udgået", de kan nu kun bestilles ved henvendelse til Kundeservice. bland selv er de nye pakker.
Omdømme 4
Badge
Siden jeg har været i Forum i 9 år, behøver jeg ikke at få noget at vide, som jeg udemærket ved, tak.

Og under alle omstændigheder, så er der altså stadig kunder, som gerne vil beholde de faste pakker.
Omdømme 7
Badge +7
Det kan ikke vides hvad der allerede vides af brugerne.

Besvar